DATUM för 40K-turneringen, 22/1 2005 (2 Lördagar efter Egon)

Startat av Robin, december 23, 2004, 13.02

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Arméstorlek: 1750pts
Armélistor tillåtna: Alla officiella, utom Armoured Company och Death Company listorna o d.yl. "brutna" avarter. Om du är osäker på om du får spela din ostiga lista eller inte, slå en signal till mig (070-6001151).

Armén skall följa SFO (Minst 1HQ, 2 Troops).

Armékomp: Njae.

Målning:
10p - Alla modeller målade (mer än grundfärg)

20p - Alla modeller målade, (mer än grundfärg), samt basade.
Jag vann combat med 13.

Hail Sigmar

Jiipiie! Äntligen blir det krig!

The Emperor Protects
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Huggorm

15/12  :roll:  synd att datumet kom ut efter att turneringen arrangerades... (eller så kanske något ninjaarsle har skrivit fel i topic  :D ).
Aja får se om jag stannar så länge i Borås.
Död åt Tengil!

Robin

Pess, träck å löö....

Fick reda på igår (23:e) att Dina Topic, den skurken, fyller år på detta datumet, och kommer att göra att deltagarantalet blir avsevärt förminskat om vi har den på den dagen....
Jag vann combat med 13.

Hail Sigmar

All respekt för Dina, och grattis i förskott. Men jag tycker vi kör ändå. 3e gången gillt funkar bara i sagornas värld Robin.

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

sebbe

sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Misstänker att Robin menar att mer än hälften av alla deltagarna kommer att vilja vara på födelsedagsfest hos Dina. Alltså kanska, men bara kanske, borde datumet ändras. Förutsatt att det skall vara en fest den dagen, annars borde vi köra!

/F  8)

Clifford

För att förtydliga: Det slutgiltiga datumet är nu alltså den 22 januari, om jag förstått er rätt?

emil


Robin

Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Asså för h*lvete, jag skiter i om datumet sammanfaller med min jordfästning, se för fan till och "make up your mind" :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Citat från: "Martin Larsson"Asså för h*lvete, jag skiter i om datumet sammanfaller med min jordfästning, se för fan till och "make up your mind" :evil:

Om du läser:

CitatJa, 22:e. Punkt slut.

Vad är det som är oklart, din sege jävel? :)
Jag vann combat med 13.

Brain

Citat från: "Robin"

CitatJa, 22:e. Punkt slut.

Vad är det som är oklart, din sege jävel? :)

Tror att han är av samma åsikt som mig, det har vart väldigt många "Punkt slut"
Tomas Davidsson

Ewers

"Punkten blev till komman... "   skulle kunna vara en textrad ur en Armagedonmusikal.   :D

Gött att veta vad man skall göra 22/1!  Tänk om ett mirakel sker och jag har färdig min tyranidarmé? Då kan jag ju bara inte förlora.  :roll:

See you on the field of battle!


/F   8)

Clifford

Tsss.

All I have to say is:
Those nine telephone poles just caught fire. Die.