Jaha, då vet man vad man gör 6:e maj 2005...

Startat av Björn, december 16, 2004, 22.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Björn

Antar att de flesta av er redan vet om det här men men... för de ovetande:

:arrow: http://hitchhikers.movies.go.com/ :!:  :!:  :!:

Heavy

Ja, det är nästan så man får ont i magen :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Ja....hurra...eller nåt. Tyvärr osar det B-film LÅÅÅÅNG väg, speciellt efter att man kollat vem som spelar vem, och att Marvin ser ut som en leksak.
Dessutom är det Disney som har rättigheterna....

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Ja....hurra...eller nåt. Tyvärr osar det B-film LÅÅÅÅNG väg, speciellt efter att man kollat vem som spelar vem, och att Marvin ser ut som en leksak.
Dessutom är det Disney som har rättigheterna....

Du Cliffen, det va ganska länge sen du tog "rantmode on", säker på att du kom ihåg att stänga av :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Jag säger bara:
Sen när är Ford Prefect en streetwise Ghettosnubbe? På typ sidan två i liftarns kan man hitta en beskrivning, och den liknar INTE killen som ska spela honom. Vad vet jag.

emil

Påminnelse: Ingenting är heligt längre då det handlar om pengar.

Martin Larsson

Citat från: "emil"Påminnelse: Ingenting är heligt längre då det handlar om pengar.

Word :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

..dessutom torde ju det billiga hyrsvärdet Don Emiliho anses som expert på området om vad som e heligt i pengars närvaro, så gör som jag och ta hans ord för sanning :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Jupp! Så snål är han så att han kommer be Renis tanka filmen typ 3 månader innan skiten har påtänkt premiär i Swe, annars får han stryk.


Heavy

Aja, jag vete fan jag..

Marvin ser inte ut som en golfboll i mina värld, och Ford är inte svart..


Men annars ser det helt ok ut :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Citat från: "Heavy"Aja, jag vete fan jag..

Marvin ser inte ut som en golfboll i mina värld, och Ford är inte svart..

WORD! Fast killen som spelar Ford verkar vara den enda som överhuvud taget kan skådespela av de i trailern iaf....nåja, återigen hoppas jag att jag har fel...

Heavy

Jo, det är ju lite haltigt liksom :)

Zapood verkar helt ok i mina ögon, likaså Jeeltz (sorry för ev. stavfel på dessa killar) så kanske ändå..

Hoppas bara dom får till hela serien, det är ju det som är det intressanta egentligen..

Det trista är förmodligen att iaf jag kommer att tycka det är en grym film trots hur illa den egentglien är..

Jag hade en dröm som började ett 15-tal år sen..

Gör LotR till film, och gör det bra = det gick in..

Gör Guiden till film, och gör det bra = dom håller på..

Lägg ner Hollywood = Tja, med den takten som usa krigar och trampar på småländer så lär nån hoppa upp och bita dom i pungen snart igen, så det kan ju kanske hända :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.