Julturnering??

Startat av Brain, november 18, 2004, 14.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Hail Sigmar

Tja!

Glöm vad jag skrev innan. Den 28/12 är väl ett himmla bra alternativ? Det är en tisdag. Vad sägs om det.

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Robin

Citat från: "Heavy"INte för att jag spelar "det där andra spelet", men jag håller nog allt med Clifford i att den borde hållas iår..

Armagedon-året pågår fram till i februari. DOH.  :roll:

Henks alternativ är ju bättre, skall se efter på någon bättre helg.
Jag vann combat med 13.

emil

Heja den 28:e! Ä det en röd dag förresten?  :?

Martin Larsson

Njae, inte helt...hela julen ligger som nämts ett par gånger FETT kass dvs julafton e en fredag. Du kan säkert lista ut resten själv men en liten hint på vägen är att det inte finns någon sådan dag under hela julen som ligger lämpligt innan nyår :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Hail Sigmar

Tja gott folk!

Då blir det den 28e då dagen D äger rum, nån som inte vill detta, svara ASAP så att vi kan ta ett annat datum, obs.
Det skall vara en förkrossande majoritet som inte kan spela den 28e för att tuneringen inte skall äga rum den dagen.

Mvh
Henk


PS
Lappar om tuneringen kommer upp inom kort
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Martin Larsson

Då får man väl anse datumet spikat då, väl mött alla den 28(och f*n va stryk ni ska få :P )
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Eh, pga eventuella WiF-åtaganden så kanske det blir under 2005-delen av Geddon-året 2004 ändå....
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Om det nu ska "Wiffas" hela julen så borde helt klart 40k hamna den 2:a januari så alla vi oxå får döda varandra ännu mer 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Dessutom tillhör den 2:a vecka 53 dvs inte nytt år :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Brain

Ärligt talat, ge f-n i att bolla så mycket med datumet!

Vi får alla prioritera i vissa lägen och man har ju ett fritt val mellan att spela Wif eller 40K-turnering... (Själv verkar det som jag kommer att välja bort en heldag ASL ifall det är den 28 men det är som sagt att prioritera bort det man känner minst för)

Vem/vilka har tagit på sig ansvaret att arra och vilka datum kan ni?
Tomas Davidsson

Hail Sigmar

Tja!

Hörru du Robin. Du får ta och bestämma dig för en dag. Folk tycker det är kul och panikmåla den sista minuten för att få ihop en färdigmålad armè till dagen D.

Dessutom måste jag ta ledigt från jobbet om tuneringen skall äga rum en vardag och jag måste då ansöka om ledighet för detta ändamål. Det blir bara strul om jag skall ansöka om  en ny ledighet bara för att spela 40k, och det är det inte värt. Om det blir en lördag i januari är det inga problem för min del.

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Hail Sigmar

Robin är huvudarrangör, han är trots allt 3faldig geddonmästare, så det är han som bestämmer datumet.

/Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Brain

Citat från: "Hail Sigmar"
Dessutom måste jag ta ledigt från jobbet om tuneringen skall äga rum en vardag och jag måste då ansöka om ledighet för detta ändamål. Det blir bara strul om jag skall ansöka om  en ny ledighet bara för att spela 40k, och det är det inte värt. Om det blir en lördag i januari är det inga problem för min del.

Kan inte göra annat än att hålla med....
Har min julledighet mellan jul och nyår och inga mer semesterdagar i år...
Tomas Davidsson

Huggorm

Ett hett tips kan annars vara att göra en poll med 8 alternativ:
Kan bara datum 1
Kan bara datum 2
Kan bara datum 3
Kan inte datum 1
Kan inte datum 2
Kan inte datum 3
Kan alla datum
Kan inga datum

själv kan jag bara vara med om det blir mellan nyår och den 15 januari typ och då om någon vänlig själ lånar ut en armé :)
Död åt Tengil!

emil

Jag jobbar hela julskiten, varje vardag mao. Har inte en dags ledighet och kommer inte jobba in eller ta ledigt. Men kör om ni vill..