Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Det har flyttat en våning upp, istället för att svänga ner för den kringliga backen, så svänger du vänster precis innan, typ mellan backen och bowlingen. Så är det en liten platå man kan parkera på

Thure

Bilen är trasig och jag har tyvärr ingen lust att åka buss, så det blir inget spelför min del inorgon

azerbaijans_ruler

Jag slutar 16.00 på måndag, kan vara där typ halv fem, är det värt om du ska iväg typ 20? Jag spelar ganska snabbt.

deadbolt

Ewers vill du lira idag 17.30 ?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Ewers

Kan inte så tidigt. Mor min har behov av "byggare-Bob-hjälp". Skulle tro att jag kan runt 19.00 om det fortfarande är intressant.

/F 8)

deadbolt

vi får skjuta på det, men jag tar gärna eslag eller 2 snart
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Ewers

Jag kan som sagt spela på em/kväll fram till ca 20.00 i veckorna.

/F 8)

deadbolt

skicka över ditt mobilnr så kan jag sms när jag kan spela.

Mitt nr för er som vill spela: 076-1690361
/E
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

Någon som vill köra ett game idag eller imorgon?

Stefan

Någon som är sugen på att spela fredag-kväll eller söndag-kväll? 40k 1750?

Thure

Spel söndag från 14-15, någon intresserad? Skulle även gärna ha hjälp med att bära in lite lånade warhammer bord som bara ska in genom dörren.

Thure


cracked_open

En liten dust kan jag nog spela. 14? Poäng?
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Thure

14 låter bra! Ska vi säga 1750 eller 2000, spelar ingen roll för mig. Tar med mig en armé för båda!

cracked_open

kalas. Du skall ha allies antar jag? Hm snickrar ihop båda varianterna så ser vi men 2000p låter väl bra
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton