Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Felix eller Erik är nån av er intresserade av att testspela lista innan BSK?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

Jag är bortrest tills på onsdag, sen måste jag måla jävfel. Men om målningen går bra kan jag nog ta en match torsdag eftermiddag, så kan ju du även se om du skulle godkänna mina gubbar om du fick bestämma, ^^

Martin Larsson

Citat från: Thure skrivet oktober 31, 2011, 09.23
Jag är bortrest tills på onsdag, sen måste jag måla jävfel. Men om målningen går bra kan jag nog ta en match torsdag eftermiddag, så kan ju du även se om du skulle godkänna mina gubbar om du fick bestämma, ^^

Check på det.
Så länge saker har färg och det är på hyffsat rätt plats lär det nog vara ok.  :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

Får väl hoppas att mitt räcker då, men skriver runt torsdag förmiddag om jag känner att jag hinner!

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

#335
Hur låter det runt klockan 18-18.30 Martin?  Kan senare också

Martin Larsson

kör på 18.30 så blir det nog bra :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure


deadbolt

Jag spelar gärna ett slag på söndag 20/11 17.30 1500pts. Vi kör förslagsvis något av BSK missions.

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

Om jag hinner är jag gärna på, Får se det närmare helgen men tror nog allt att det går lösa

deadbolt

“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Ewers

Om Thure inte kan så kan jag istället. Sms:a eller ring om det blir aktuellt Sala.

/Fredrik Ewers

azerbaijans_ruler

Tjo.

Nån som vill lira 40k i helgen eller veckan framöver? Är Boråsbo som spelat länge och tänkte försöka hitta lite nytt folk att spela med.

Ewers

Jag skulle kunna tänka mig en match.

Blir i så fall Måndag eller tisdag mellan 16-20. Jag jobbar natt och kan inte spela senare.

/F

azerbaijans_ruler

Ska kolla mitt schema och återkomma.

Vart bor ni nuförtiden förresten? Senast jag var på geddon för åratal sen var det bakom katrinedalsbowlingen, men jag har hört att föreningen flyttat?