Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

dasher

Sala!

Match på söndag!

Stefan

Jag tar gärna och spelar på Onsdag om någon har lust?  :)

Stefan

Någon som vill spela lite 40k nu imorgon?

Stefan

Någon som vill möta mina dark eldar på Söndag?  :)

KOBOLDKUNGEN

Appropå ingenting, men det lät kul: "MeanGreenStompa wrote:The idea of Land Raider rarity is a lie, there are millions of them, they reproduce like tribbles. Ask the Blood Angels, they have so many they even throw them out of thunderhawks moving at high speed to try and reduce the numbers."

För övrigt ska jag till Borås helgerna kring 19/3 och 26/3, så då lirar jag gärna lite, företrädesvis på fredag kväll och lördag dag.  :)

Annan roligt kommentar angående  detta paintjob: http://www.dakkadakka.com/gallery/54121-Kiril%20Kanaev%27s%20Fire%20Prism.html

"FlingitNow wrote: I think I hate whoever painted that!!! Awesome paint job. I don't think giving it 10 out of 10 is credit enough to be honest! I don't know whether to be inspired or just throw my models in the bin and take up fishing..."
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Någon som vill lira på fredag kväll, jag å nero kör igång vid 16 sen kommer sala vid 18 så vi skulle behöva en till för ett eventuellt dubbelmöte.

Vill gärna lira på lördag dag med och eventuellt på söndag eftermiddag/kväll om inte bakfyllan är för hård. Tanken ör att prova ut en gothcon lista, har gjort en stenhård och en som tar hänsyn till kompen.  :D
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Stefan

Fredag hade varit kul men jobbar tyvärr, lördag kan jag inte, ska spela mot både Erik & Sala på söndag, vet inte tider än iofs, kan spela mot dig på söndag med Renis :)

dasher

Jag kan tänka mej att komma och spela imorgon

KOBOLDKUNGEN

Härligt Erik, ska kolla med Sala när han dyker upp så han bekräftar det här.

Du är en klippa Stafan, får se om jag är lika stadig på söndag i så fall hör jag av mig på ett eller annat vis.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


dasher

Gött, du kan ju be sala smsa mej vilken tid han är där isåfall

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

jag kan komma vid 20.00.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Adam P

kanske droppar in 2-3 spelare till ikväll, inte säkert dock.
It's not that I got ADD its more that i go t...OHLOOKASQUIRREL!!

KOBOLDKUNGEN

Någon som vill spela lördag dag tro?  :bounce:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Thure

Imorgon, (Lördag) klockan 18.00 skulle jag gärna vilja spela mot någon om är på. Vore väldigt trevligt! Måste speltesta min lista lite mer inför LinCon, och inte bara mot necrons