Tack

Startat av Xyzar, november 02, 2009, 14.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Vill bara säga tack för ett underbart konvent. Tyvärr kunde jag inte hjälpa till så jättemycket i år, men hoppas att jag kan göra mer nästa år.

Extra tack till Brain som axlade det mesta!
There is no IRL, there is only AFK.

soulreaper

Även jag vill tacka alla som hjälpte till för att arrangera detta grymt trevliga konvent! Än en gång stort tack till Thomas hjärnan Davidsson! Även Stefan fluffern Nilsson förtjänar ett stort tack! Grymt jobbat! Se nu till att vila ut er.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

globetrotter

Jag instämmer i ett tack till alla som fick det att funka så bra och först och främst Brain och Fluff. Jag vet ju att Brain inte har spelar en torsdagskväll på länge, så det ska bli trevligt att se honom vid bordet där igen!

En brädspelares reflektioner:
Det kändes lite tommare i Röda matsalen i år, men Dominion och Battlestar Galactica verkade vara årets hits.

Det verkade trögt vid våra demobord fram till 12-tiden, men sedan lossnade det och det var spel på 2-3 bord av 5 mesta tiden, så det kändes kul att köra detta i år igen och jag fortsätter nog detta koncept nästa år. Det finns helt klart massa tillräckligt lata brädspelare som gläds åt att få uppställning och regler serverade.

Dock var Zepter of Zavandor ett bottennapp i år, så jag får hitta på natt annat till kvällspasset nästa år. Det var bara 6 som ville spela och två garvade hoppade av för att det blir så mycket längre spel o fler än 4 spelare.

Sedan är det alltid kul att emellan varven gå runt och "tjöta" med folk med samma intresse som en själv.
/Carl

asgard af hellum

Tack ifrån Slättens Förkämpar!

Jag och Håkan vill bara på att tacka för ett (som vanligt) fantastiskt kul konvent. Söndagen kändes det som, det var mer folk än det briukar vara, medan lördagen kanske hade mindre folk eller så var det mer trångt om arrangemangen som drog.

Iallafall så är vi jättenöjda med arrangemanget som sådant och hade bra inflyt med folk som spelade både Wings of War och Incursion.

Slutsegrare blev Tyskland i båda faktiskt.

Mer info fins på www.skarstad.net/forum

Vi kommer tillbaka nästa år om vi får, jag filar redan på det.
Iallafall nåt större scenario i Secrets of the Third Reich världen...

MVH Anders

Greger

Gött jobbat! Tråkigt att jag inte kunde komma, mycket helgjobb nu!

Hur gick det med medlemmar och ekonomi?

mvh,
Greger

Frånvarande