Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

kan nog söndag
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Kan spela söndag men först framemot 15-tiden
Tomas Davidsson

pannan

framåt 16.30-17.00 nån gång hinner jag dyka upp på söndag om det passar för folk.

roligt

jag kan på söndag.
Var med och spela.

Plutonergy

Det är jättebra om Brain vill vara med eftersom han har nyckel :)

17:00 tiden??

Jag var i Göteborg i dagarna och har även Alara Reborn boosters ifall vi vill spela med sådana.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

nilP kommer också och är på
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

17 är utmärkt för mig, kom just hem från ett bröllop så jag kommer behöva en sovmorgon...
Tomas Davidsson

Plutonergy

Då syns vi 17:00

Det ser däremot ut som att det är fler än 4 spelare just nu, hur gör vi då?

Går det att spela på 6? jag är new men veteranerna har säkert svar :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

nilP

Citat från: "Plutonergy"Då syns vi 17:00

Det ser däremot ut som att det är fler än 4 spelare just nu, hur gör vi då?

Går det att spela på 6? jag är new men veteranerna har säkert svar :)

Yes.
Som ni gjorde förra gången, det är ingen direkt skillnad på att vara mer än 4 spelare. Bara att göra samma grej fast i lite större skala. (För jag bara antar att kort finns för fler än fyra spelare?)

Plutonergy

Japps finns booster för fler än 8 spelare :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

nilP

Göttans.
Enda som är problmet IMO är att tiden kanske inte räcker till. När vi brukar lira draft så brukar det dra ut en heeeel del på tiden XD

Plutonergy

Jag undrar hur intresset är för att drafta nu igen till söndag?  :twisted:

Tyvärr är jag kort på Conflux boosters skall vi köra samma som senast så får var och en ordna ett eget Conflux booster, alternativet är att vi bara draftar med Shards of Alara & Alara Reborn boosters jag har sådana booster kvar.

Om jag åker till Göteborg i veckan så skall jag se om jag kan få loss några Conflux boosters till samma pris som senast.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Ifall vi börjar vid 15-16 kan jag var med (Är ju mors dag så man måste vara lite social med familjen)

Vore kul att köra lite omvänd ordning (Reborn, Reborn, Shards) ifall det vore möjligt.

Det bäddar för mycket intressanta multicolorlekar (3 Reborn vore också kul)
Tomas Davidsson

Plutonergy

Start 15-16 fungerar toppen.
Jag har boosters så vi kan köra 3st Alara Reborn eller 3st Shards of Alara eller valfri kombination utav dessa två.

Omvänd ordning låter spännande Reborn/Reborn/Shards :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

dagle

Är intresserad.