Obetald skåpsavgift

Startat av Plutonergy, december 26, 2011, 21.52

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Jag gick igenom skåpskontrakten idag och det ser ut som att en handfull stora skåp är lediga för uthyrning samt att en handfull stora skåp är försedda med hänglås men saknar hyreskontrakt.
Om några dagarna går vi in i 2012 och detta skulle innebära att det finns medlemar som har stora skåp med hänglås på som inte har betalt avgift men på något vis ändå nyttjat dessa skåp!

Jag söker förslag på vilka påföljder som kan vara lämpliga obetald för skåpsavgift.

//Skåpsansvarig
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Thure

Uppeldning av innehållet i en stor brasa på parkeringen?

Ewers

Retroaktiv betalning vid eventuell förlängning av kontrakt. Annars dumpa prylar i låda och försäljning om 3 månader om vederbörande inte efterfrågat sina prylar.

Gobbos Spider

Citat från: Ewers skrivet december 27, 2011, 10.34
Retroaktiv betalning vid eventuell förlängning av kontrakt. Annars dumpa prylar i låda och försäljning om 3 månader om vederbörande inte efterfrågat sina prylar.
Jag antar att ni läst vad det står på kontrakten som medlemmarna skrivit på?
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ola

Har skåp, vill ha kvar det, har ingen aning om jag betalt i år eller för nästa år.
Hur kollar jag upp detta bäst?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Spiff Rymdspionen


Skall kontrollera det. Om det är andra som inte vet huru vida dom betalat, skriv här eller pm:a mig.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Nemo

Kan tillägga här att jag inte heller har en aning men jag vill ha kvar skåpet.

roligt

Citat från: Gobbos Spider skrivet december 27, 2011, 19.59
Citat från: Ewers skrivet december 27, 2011, 10.34
Retroaktiv betalning vid eventuell förlängning av kontrakt. Annars dumpa prylar i låda och försäljning om 3 månader om vederbörande inte efterfrågat sina prylar.
Jag antar att ni läst vad det står på kontrakten som medlemmarna skrivit på?
Fast dessa är ju de som inte har skrivit på något kontrakt.
Var med och spela.

Spiff Rymdspionen


Båda ovan förfrågningar behöver förnya sitt skåpskontrakt. Det är inget problem, utan det löser ni med mig eller annan styrelsemedlem på Armagedon.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Nemo

Stålande.. då fixar vi det vid första bästa tillfälle