Ytterdörr olåst 30/11

Startat av Plutonergy, december 04, 2011, 19.35

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Det börjar bli en en ovana att låsa ytterdörrarna på onsdags kvällar, något speciellt som händer då som jag inte känner till?

Nyckelansvarig.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Niklas

ta reda på vilka som varit där och plocka nyckeln?  :-\

Ola

Av erfarenhet från hur stans lokala tjyvar beter sig (har blivit av med cykel ur "låst" cykelkällare 2gg) så vet jag att dom går runt nattetid och känner på dörrar.
I vår lokal finns inga lättkrängda cyklar, men mycket annat.
Så se för bövelen till att kontrollera att dörrn är låst när du lämnar lokalen som sista man/kvinna.

Det är väldigt lätt, att göra rätt.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

carlsson

Med tanke på att dörren faktiskt är självlåsande (dvs ingen nyckel krävs för att låsa) så krävs det rätt mycket för att låta bli att låsa!

På onsdagskvällar spelas det ASL och Magic. Magicspelarna har alltid varit senare än mig såvitt jag kan minnas (vill inte skylla ifrån mig, vill mest bara påminna rätt personer).

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Ewers

Spelas ffa Vampire till sena timmen så dessa gubbs skall kännas vid påminnelsen också.

/F 8)

Martin Larsson

Är delskylldig i detta debackel denna gången :(

Ska försöka se till att det inte sker igen. Hoppas att de andra herrarna läser detta med...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.