Huvudmeny

WoW

Startat av Freij, februari 06, 2005, 13.31

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Finns det mycket plats på Geddons B-one-server? I sådana fall kanske det skulle vara möjligt att hosta vår eventuella WoW-guildsida här?

Det kostar ju pengar att registrera en egen domän.... (www.bornundermeanmountain.se)
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Så vitt jag fattat så finns det gott om plats, det e nog mer frågan om folk tycker det är vettigt. Själv tycker jag att det låter som en bra idé, allt som har ens nästan med geddon att göta anser jag ska finnas här 8)

Däremot ska ni nog inte räkna med att nån gör det åt er...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Linus (Henrik, Henke, Partenza) har redan pillat ihop nått, fast han var inne på en egen domän om det gick att fixa :)

Om inte så måste det ju länkas till WoW-klanen från sidan :)
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Nej nej nej, här här här :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

jonte

Jag är nere i träsket nu. Orc hunter på Zenedar, lvl 6. Men än har jag inte tyckt att det är något roligt, får se om det ändrar sig. Ger det lite mer tid.

Jag klickade runt lite så nu verkar det som om mining och engineering är min grej.

Beach

Ja jag vet att jag är sen, men det är nu i alla fall dags att bloda sina blad och hacka sig fram genom Azeroth. Jag spelare på Steamwheedle Cartel's RP-server, och om någon annan hänger där så kan ni ju PMa mig så kan vi slå oss ihop i vårt arbete för the Dark Lady.
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.

Clifford

Minns inte den här idén alls, självklart ska vi ha Geddons WOW-klaner på vår domän.

Hail Sigmar

Ni Geddoniter, här e 2 bra servrar att spela på, om ni vill spela me Geddoniter.

Zenedar, 6st hordespelare där nu, alla springer MC o samlar på sig nya epix varje vecka. Henk, Dale, Robin, Jens, Linus Tomas + några andra ja inte kommer på nu spelar på denna übherserver som laggar väldigt mycket då o då

Defias brotherhood om ni vill spela allies. där har vi oxå 6+ spelare, men inte så många lv60 chars vad ja vet. Bubba e me i ett ybhergille som har dödat Ragnaros blandannat me en gillesledare som skulle få Hitler o Mussolini vara gröna av avund om hur man hanterar ledarskap

Ha de gott
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Bonne

hmm ska börja spela igen snart. inom ca 3 veckor

Kanske skulle starta en horde karaktär men kommer ju ta hur lång tid som helst å lvla ikapp er=(

har en lvl 59(ca 1.5h till lvl 60) Ne druid på burningblade.
David Carlen
Tyranids

Niklas

Jag har nyligen börjat lira på Steamwheedle Cartel's server... lirar med en polare på jobbet än men ju mer desto roligare eller vad de säger... Har spelat ett par dagar och har lyckats skrapa ihop en lvl 16 rogue. Kommer ju inte spela sådär jättemest men ibland blir det ju

rAWTAZ

Vad ni bör göra är väl att regga .se-domänen via Loopia eller annat webhotell som tar nån hundring, skapa konto för DNS hos zoneedit.com, koppla domänen dit, osså lägga upp sidan här på b-one då. Då har ni allt bra inställt :)

rAWTAZ

Något kortare vore ju nice också. En som är ledig är bumm.se :)

Clifford

Ge mig lite material så lägger jag upp sidan.

sebbe

ni kan också ha klan.armagedon.se, om ni inte vill skaffa eget domännamn
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45