Huvudmeny

WoW

Startat av Freij, februari 06, 2005, 13.31

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Citat från: "dagle"spelar snart kanske wow.... men orka betala för spelet :p :D... när  man inte behöver, spelar på crack serverar

Det är faktiskt inte alls jobbigt att betala för det... man ser bara till att skaffa en "prenumeration" (kom inte på rätt ord i skrivandets stund) som löper över ett år så sköter det sig självt...  :wink:

dagle

Citat från: "Nisse"
Citat från: "dagle"spelar snart kanske wow.... men orka betala för spelet :p :D... när  man inte behöver, spelar på crack serverar

Det är faktiskt inte alls jobbigt att betala för det... man ser bara till att skaffa en "prenumeration" (kom inte på rätt ord i skrivandets stund) som löper över ett år så sköter det sig självt...  :wink:
Och det tror du jag har lust att betala?? när jag kan spela gratis??

Apanpapan

Alla som spelar WOW är själlösa och ondskefulla kapitalister.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Hail Sigmar

Vad ja förstår så e Crackservrar väldigt få bemannade, inte så kul iförsig. Halva nöjet me Wow e ju å handla på Ah, köp eller sälj. med 200 pers på en server blir nog inte utbudet så stort som ja e van i. PVP blir nog ett skämt. Men det e ju bara va ja tycker.


Ha det gott.

Mvh
henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Niklas

Citat från: "dagle"
Citat från: "Nisse"
Citat från: "dagle"spelar snart kanske wow.... men orka betala för spelet :p :D... när  man inte behöver, spelar på crack serverar

Det är faktiskt inte alls jobbigt att betala för det... man ser bara till att skaffa en "prenumeration" (kom inte på rätt ord i skrivandets stund) som löper över ett år så sköter det sig självt...  :wink:
Och det tror du jag har lust att betala?? när jag kan spela gratis??

Och så säger folk att smålänningar är snåla...  :wink:

dagle

Citat från: "Hail Sigmar"Vad ja förstår så e Crackservrar väldigt få bemannade, inte så kul iförsig. Halva nöjet me Wow e ju å handla på Ah, köp eller sälj. med 200 pers på en server blir nog inte utbudet så stort som ja e van i. PVP blir nog ett skämt. Men det e ju bara va ja tycker.

200 pers är det som är online i snitt på bra serverar.. det är ganska bra med tanke på hur nytt det är... sedan om man skulle dra igång ett pvp skulle man säkert kunna få in 500 pers, sedan är nog servern nog full. Men wow krashar ju också. Spelar det mest för att kunna dizza det senare, RTS rules, apm ett annat sätt att motionera :D

Freij

Hur går det för er allihop.

Den o så mäktiga Grimhoof är level 60 sedan ett bra tag tillbaka och syns numera oftast i slutinstanserna. Titt som tätt syns han även i Tarren Mill, där han utan fruktan kämpar mot Alliance för ära och berömmelse.

Vore kul om ni la upp era karaktärer så man kan se hur det går, och hur ni lägger era talents.
Min huvudkaraktär ligger uppe på denna adressen.
Klaga inte på weaponskillsen, det tar ju sån grym tid att levla dom när man nästan aldrig är framme och slår.

Apanpapan

Alla som spelar WOW är själlösa och ondskefulla kapitalister.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Det är Zenedar som gäller för alla seriösa WoW-geddoniter som spelar Horde och PVP. Vi har ett guild där, inte särskilt många medlemmar men vi är endast gedoniter eller kompisar till gedoniter, så i och med att alla känner ngn annan i RL så blir det aldrig något gnäll i den allmänna chat-kanalen. Vi täcker tyvärr inte in alla profs än, men vi har ett par utmärkta herbalist/alkemister (bägge kan transmuta Arcanite) och jag är för närvarande en Gnomish engineer med 271 i skill. Vi har ett par habila leatherworkers, samt även folk som kan sy väskor och håller på att skilla enchanters.

Min main heter Marlee och Dales heter Calo, vi är för närvarande högst i gillet och kan adda folk.

Vi saknar ett par duktiga smeder, har ett par alts som det är tänkt att skall bli armourer och weaponsmith, men kan ej dedikera 100% av tiden till dem.

Guildet heter Born under MeanMountain, så ser du en sådan guildmedlem är det bara att hälsa och be dem kolla om det är ngn officer på. Vi hjälper även till med alla instanser om vi har tid med det, vi är ju tyvärr inte level 60 själva än, och måste levla lite själv :).



När det gäller alliance-pvp så verkar det vara Stormreaver som gäller (fan att jag har några runt 20 på Stormscale =/) dock har jag ingen karaktär där, och vi har nog inget geddongille där. Dock kan säkert Henk eller Bubba svara på om det är enkelt att gå med i deras gille.
Jag vann combat med 13.

Robin

Citat från: "Apanpapan"Alla som spelar WOW är själlösa och ondskefulla kapitalister.

Ja, det e gött. Som PA's sig säger, "All for one and more for me" (citat från Kardinal Richelieu ur en av de nyare Hollywoodproduktionerna av De tre musketörerna va?)
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Alla som spelar WOW är själlösa och ondskefulla kapitalister.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Ewers

WOW är säkert jättekul men tyvärr helt ruinerande för kamratskap, normal dygnsrytm samt ett sunt levene. Det måsta vara av hin håles ursprung...  :wink:

/F

Niklas

Citat från: "Ewers"WOW är säkert jättekul men tyvärr helt ruinerande för kamratskap, normal dygnsrytm samt ett sunt levene. Det måsta vara av hin håles ursprung...  :wink:

/F

Precis som ett jobb...

sebbe

Citat från: "Nisse"
Citat från: "Ewers"WOW är säkert jättekul men tyvärr helt ruinerande för kamratskap, normal dygnsrytm samt ett sunt levene. Det måsta vara av hin håles ursprung...  :wink:

/F

Precis som ett jobb...
sen när är ett jobb jättekul?
tss.. någon måste jobba på sin verklighetsuppfattning
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Citat från: "sebbe"
Citat från: "Nisse"
Citat från: "Ewers"WOW är säkert jättekul men tyvärr helt ruinerande för kamratskap, normal dygnsrytm samt ett sunt levene. Det måsta vara av hin håles ursprung...  :wink:

/F

Precis som ett jobb...
sen när är ett jobb jättekul?
tss.. någon måste jobba på sin verklighetsuppfattning


HAHAHAHAHAHA :lol:  :lol:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.