BSK

Startat av mungo_inc, oktober 12, 2005, 17.56

Föregående ämne - Nästa ämne

mungo_inc

Börjar även warhammerturneringarna på torsdagen?

Om så är fallet så är det ingen höjdaride´

soulreaper

tyvärr herr jonsson så verkar den göra det...du kanske kan prata med ansvariga och få det ändrat
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Heavy

Som delinsyltad i det hela så tar jag tillfället i akt och förklarar lite..

Vi (BSK) har haft stora problem med lokalhyrandet i år.. Vi fick den efter mycket om och men mellan torsdag och lördag.. Efter mer förhandlingar så fick vi behälla gymnastiksalen, där table-top turneringerna ska hållas, halva söndagen med.. Därför ligger tyvärr alla arrangemang med start på torsdagen..Ingen höjdaridé, det håller vi alla med om.. Men i valet att ha konvent eller inte så valde vi det tidigare, och ser vad som händer :)

/Fredrik Haaranen..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Men det är bara ett pass som börjar på torsdag och detär dessutom torsdag kväll. Är man i grupp två börjar man först på fredag.

Dessutom är tiderna preliminära och jag vet att Robin arbetar på detta. Dessutom har vi gymnastikhallen så länge det behövs.

Martin Larsson

Som lite mer ansvarig så kan jag säga följande :arrow:
När vi satt schemat slutgiltigen så kommer det att flängas up här, detta borde ske denna veckan. Jag vet att det kan bli körigt för folk om vi har det på torsdagen med...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

lagge

hej jag har anmält mig via bsk:s hemsida. måste amn göra något mer för att anmäla. mitt namn är Johan Lagmo och jag spelar Vampire  Counts.

Clifford

Larsson, se ovan!