40K-skirmish

Startat av Barcus, maj 25, 2004, 00.16

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

ok.
jag är ganska säker på att det inte var så du sa när jag bestämde mig för att ta en sådan istället för master-crafted bolter, och det känns lite onödigt att ha den överhuvudtaget när man lika gärna kan ha en riktig med tre gånger så bra räckvidd.
men du bestämmer, och den är ju fräck fortfarande, och det är nog trots allt det viktigaste.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Rätt inställning!
Style är viktigare än substanse, om man skall vara en cool marine.

/F

Apanpapan

Thats Heresy!

Det viktigaste är givetvis att ta fienden av daga på mest effektiva sätt som tänkas kan. Brännmärk er och gå med i närmaste Penal legion.

Gör om, gör rätt.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

sebbe

Citat från: "Apanpapan"Thats Heresy!

Det viktigaste är givetvis att ta fienden av daga på mest effektiva sätt som tänkas kan. Brännmärk er och gå med i närmaste Penal legion.

Gör om, gör rätt.
inte ens jag kan konvertera modeller i samma takt som den gode spelledaren glömmer bort/ändrar/hittar på regler =/
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

...och det säger inte lite det med tanke på hur mycket konverterade figurer du spottar fram.

Jag har lust att köra skirmish i påskhelgen och undrar vilken kväll som passar er spelare? Skulle vara bra om jag fick ett förslag eller två så att jag vet. Har ju tänkt åka ner till Götcon någon dag för att titta till dem också...

Mvh /F

Huggorm

jag röstar för långfredan, så kan vi ta en lång spelning  :roll:
Död åt Tengil!

Meldon

Långfredagen låter som en bra ide.. jag gör ändå inget särskilt då.. bror min kommer oxå kanske då..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ewers

Då bestämmer vi långfredagen. Kl på eftermiddagen då jag skall hjälpa till att flytta på förmiddagen/tidig em.

Tjipp!