Julturnering??

Startat av Brain, november 18, 2004, 14.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Björn

Ja som pris kan man ju ha som förr, att föreningen betalar vinnaren inträdet på ett (1) valfritt konvent där denne får den ärofulla och ansvarsfulla uppgiften att försvara Geddons färger.

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Tomten har blivit ond! Hur kan annars julen ligga så jevulskt dåligt?

Asså jag ba, jag brukade alltid säga att "jag e ond" när tomten frågade om det finns snälla barn och jag fick asså alltid flest klappar sådeså :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Inte januari 2005, nu i december annars blir det inget KM i 40K 2004,
BASTA! FAKTUM! :P

Hail Sigmar

Tja!


Emil kom med ett förslag om att ha tuneringen lördagen 18/12. Då innfaller ju tuneringen inom år 2004. Jag tycker det känns lite brunt med tanke på all julstök o Shit.
Men om majoriteten av tänkta deltagare till vår anrika tunering vill ha tuneringen då, då kör vi.

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

emil

Yep! Bojkotta julhe-t!  :lol:

Clifford

18:de är ok, bortsett från att vi ska spela rollspel då kanske, men det går att ordna.

Robin

Preliminärt speldatum: 28/12
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Då är det ju wif vecka...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Martin Larsson

Asså det e ju bara att acceptera att hela julf*n ligger fett skevt i år. Det kommer alltid vara nån som inte kan hur vi än vänder och vrider på det.
Personligen skulle det passa fett mycket bättre efter jul än innan, men ge alla 1 vcka från nu och säga sitt och bestäm sedan, dvs kl: 00.00 nästa måndag så ska datum vara spikat (ge gärna även typ 3 alternativ :arrow: t.ex 18/12, 28/12 samt 8/1)

Gällande WiF som man ju oxå vill spela så kan man ju faktiskt ta 1 dags paus i det hela då icke 40k-are kan tvätta, handla, va allmänt sociala eller dyl(eller dregla över kartan :wink: )
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Det blir ingen WiF-vecka under julen. Då dör folk. Hårt.

Kan ta en WiF-vecka i samband med min och Ivars skidsemester eller så, kanske......
Jag vann combat med 13.

Lobotommie

What is our Purpose?

"WAR!"

And to what purpose is war?

"To slay the Emperors foes!"

Who are the foes of the Emperor?

"The Heretic, The Alien and the Mutant!"

And what is it to be the foe of the Emperor?

"It is to be doomed!"

What are the instrument of the Emperors Doom?

"We, Space Marines, Deliverers of holy rage!"

Blessed be the Emperor!
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Heavy

*Ger Tommie sin medicin*
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Hail Sigmar

tjena alla 40Kare!

Med tanke på att tuneringen kommer ta hela dagen och förmodlihgen in på småtimmarna behövs det en dag då man är helledig, typ en lördag. Sen är det inte så kul och gå och jobba dagen efteråt, så en söndag är utesluten då man vill sova länge. Det är dåligt med röda dagar i jul och nyårshelgern. Så det får bli en vanlig lördag vi spelar

Här är 3 alternativ vi kan välja på då tuneringen ska bli av.
1 Lör 18/12-04. För nära för att hinnas organiseras tycker jag
2 Lör 8/1-05. Passar mig utmärkt, ifall inte EGON CUP är den helgen?
3 Lör 15/1-05. Passar mig utmärkt, ifall inte EGON CUP är den helgen?

Folk kan ju tycka till om de olika datumen och så kör vi på den som får mest röster.

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Clifford

Det vore nice om 2004 års 40K-turnering hålls år 2004...

Heavy

INte för att jag spelar "det där andra spelet", men jag håller nog allt med Clifford i att den borde hållas iår..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.