Wood elves

Startat av Niklas, januari 03, 2006, 23.13

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Någon som har några gamla wood elf wardancers liggandes? Eller några andra trevliga woodisar som man kan konvertera till Bloodbowl-figurer?

Kanske tom finns lite woodelves från åttiotalet som ligger och skräpar hemma hos någon?

Om du har det så är jag intresserad...

MOB

Wood elves is my shit man!

Jag köpte rubbet som GW i Göteborg hade kvar när de nya träskallarna dök upp. Rubbet i obrutna blisters. Dryader (de gamla i metall som ser mer BB-vettiga ut), treemen, wardancers, command groups, spearmen, glade riders, war hawk riders, mages (på häst, hök eller till fots), scouts, archers, mounted generals, ett par drakar m m.

Säg vad du vill ha och vad du vill ge för det så löser vi det.

Om det är någon annan som är intresserad av att köpa upp sig på en smärre hurv wood elves så är merparten till salu. Eller va fasen, rubbet är väl till salu om inte priset är helt åt skogen (pun intended :D )!
..........
MOB

Niklas

Dessvärre så är jag inte längre intresserad av att köpa några wood elves längre... har inhandlat nya...

MOB

Wood elves is still my shit man!

Skitsamma om du har köpt nya. Jag har ändå gamla till salu så om du ångrar dig eller någon annan är intresserad så släpp en rad.  :wink:
..........
MOB