säljes: Warhammer Empire Army

Startat av deadbolt, mars 05, 2011, 10.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Säljer av en alla mina warhammer armeer som aldrig blivit i närheten av färdiga, merparten är ihopbygd och grundad, några få delar även hyffsat TT målat.

kan ev tänka mej byte mot någon fräck 40k arme.

http://www.tradera.com/Warhammer-Empire-Army-auktion_341005_128972110

kan givetvis köpas utan traderas inblandning förutsatt att inget bud är lagt på tradera.

Armen innehåller strax över 180 figurer
10 knights of the empire
20 swordsmen inkl command
20 spearmen inkl command
16 state troops inkl command,obyggda på sprue, saknas nån smådetalj jag tagit till andra figurer
5 outriders
greatcannon + crew
greatcannon + crew
mortar
mortar
hellfirecannon + crew
10 bowmen
10 bowmen
10 handgunners
10 handgunners
10 crossbowmen
19 greatswords inkl. command
10 free company
10 free company
battlestandard bearer kavalleri
wizard kavalleri
wizard
engineer
Hero on griffon
blister med grand master of knights panther
blister med elector count, kavalleri
blister med pistolier
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

hur låter en 40k ork arme? och lite pengar. min är lite mindre

dilba

Jag är intresserad, är armen målad?

deadbolt

@Dyne: bara vissa delar typ 5 units + karaktärer, kolla länken.

@Thure: vad är det för arme och vad ger du emellan, svårt att ta ställning innan jag vet det, men absolut intressant.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

jag har 90 ork boyz 15 nobz 1 battlewagon 9 choppas 2 warboss 6 killa kanz . hmm säkert något jag har missat men det ser ut ungefär så, det mesta är ifrån black reach

dilba

Jag är faktikst mest intressrad av 4 greatswords.

Men eftersom Thure har en arme att byta bort så vill du säkert ha en deal med honom så Thure kan du klara dig utan 4 greatswords?

deadbolt

Tjena.

Nja, kanske inte riktigt vad jag är ute efter, är det målat? Kollar om någon vill köpa den eller om något annat alternativ dyker upp.

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

battlewagonen är målad och några få av de andra gubbarna, några är grundmålade och en deffkopta är helt målad

deadbolt

Har fått bud på tradera så om någon är intresserad så får ni bjuda där, leverans till Geddon ordnas givetvis ;)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

Grattis! ^^ hoppas på höga bud nu då ;)

deadbolt

Ska antaglingen lägga upp min orcs and goblins arme också, en hel del snyggt målat, om intresse finns
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "