säljes: 25mm tyskar + la resistance

Startat av deadbolt, februari 23, 2009, 23.24

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Tjo.
Rensar bland saker som bara ligger, därav ett 25mm wwII projekt.

Har ca 84 tyskar, vanliga och fallskärmsjägare, 1 pak, mortars och 1 sdfkz 251 samt 16 tappra franska motståndsmän. Figurerna är grundade basade eller orörda.

Som regler dem har jag Battleground + tilläg för pts battle. Är nån intresserad så kan jag skicka bilder.

Ge mej några hundralappar så är det ditt.

Har även en mindre Space Marine arme och en del Eldars liggandes fall nån är intresserad.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Greger

Är intresserad av tyskarna och franska motståndsmän, vad vill du ha för dem?

Ewers

Kanske är intresserad av Eldar-figurerna.

/F

deadbolt

Citat från: "Greger"Är intresserad av tyskarna och franska motståndsmän, vad vill du ha för dem?
Hade tänkt mej 3-400 så 350:- blir bra. Om du ska till geddon någon dag kan jag ta med dem så du få kolla in dem.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Citat från: "Ewers"Kanske är intresserad av Eldar-figurerna.

/F

Något speciellt du är intresserad av?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Ewers

Jag har ju en eldar armé men det skulle ju aldrig skada att kompletera upp den.

Har du lite figurer kan jag tänka mig att köpa allt i en klump men har du en hel armé kommer jag nog inte ha råd med det.

Vi kan väl snacka om det när vi ses på geddon.

Kram /F

Greger

Citat från: "deadbolt"
Citat från: "Greger"Är intresserad av tyskarna och franska motståndsmän, vad vill du ha för dem?
Hade tänkt mej 3-400 så 350:- blir bra. Om du ska till geddon någon dag kan jag ta med dem så du få kolla in dem.

Ok, låter intressant. Jag kommer att vara på Geddon både lördag och söndag nu i helgen. Titta gärna in om du har tid. :)

/Greger

deadbolt

ajjemen, försöker smita förbi!
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "