TWILIGHT IMPERIUM LÖRDAG 14 JULI

Startat av soulreaper, juli 08, 2007, 17.12

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Hej! Tänkte fråga hur stort intresset är för ett TI 3ed parti den 14/7?!? Tanken var att om vi är upp till 6 pers så spelar vi bara orginalet om vi är fler upp till 8 pers så spelar vi även med expansionen! Start med regelgenomgång kl.10:00 så att vi hinner spela ett helt parti! Posta i tråden ifall ni är intresserade får vi ihop minst 3 pers så spelar vi annars tar vi det en annan dag! OM vi inte spelar detta så kommer jag att vara nere vid 10 för att spela andra brädspel så om ni är intresserade av andra brädspel så pma mig eller ryck tag i mig på lördag men detta är som sagt var bara om vi INTE spelar TI! Svara i tråden eller pma mig så fyller jag på platserna!

MVH Brädspelsansvarig: Pierre Åberg
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

biggabush

Hej Pierre,

Vi spelar min Ptolus-kampanj på lördag 14/7 så måste hoppa. Dock är jag fetpå för övrigt.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

pannan

Jag är ledig på lördag och spelar gärna, men fler får gärna hoppa på snart så det kan bli av etc

soulreaper

Nu blåser jag av detta arr p.g.a. bristande intresse och att jag fått jobb att göra på lördag! Kommer snart en tråd med olika datum att spela detta spel på för det ska spelas!!!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun