Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj

Startat av Thure, januari 10, 2012, 18.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Anmälan och all info hittar ni på www.ulricehamnsopen.se

Thure


Martin Larsson

Hmmm kan nog vara intressant, bra med framförhållning!

Bra att du sett till att ha god tid på dig innan turneringen 1a gången Felix, lär hjälpa upp chansen att få ordning på allt på riktigt :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

Har försökt då jag måste få minst 25 personer för att det ska bli av. Bara att hoppas att det blir fullt :)

Thure


Thure

My main man Erik har nu fixat en hemsida till turneringen, för all info, anmälan och list inskick går ni till www.ulricehamnsopen.se

Thure

En liten update:

Vi har nu bestämt oss för att ändra boende stilen, kopierar direkt från det som kommer stå på hemsidan
"Jag har även lyckats att ordna rabatter på rummen. För de som får rummen utan dusch, så finns det en som man kan använda i korridoren vid behov. I priset ingår frukost! Vi kommer fördela in er i rummen när ni kommer till platsen. Vi börjar att fylla trebäddars rummen utan dusch om inget annat efterfrågas. Rummen kommer att fyllas innan vi börjar på nästa rum. Eventuella tomma sängar står vi för. Ni får gärna säga till om det är någon speciell ni vill sova i samma rum som"

Jag vet att detta är första gången turneringen hålls, men se till att anmäl er på www.ulricehamnsopen.se! Jag kan lova en grymt trevlig helg, om ni tar med det bra humöret ;)

Det är i skrivandets stund 11 anmälda

Thure

Het update!

Priset på turneringen kommer att bli 250 kronor! Om man vill ha lunch bägge dagarna så blir priset 370 kronor!

Max antal deltagare kommer denna gång vara 30 personer.

Om det kommer 30 deltagare kommer det bli pokaler i pris, annars kommer det bli något enklare då jag går +-0 vid 28 deltagare som det ser ut just nu.


Thure

Missions är nu färdiga, för er som är sugna på att åka! Inte jättespännande missions kanske men har lagt till Tactical Decision som fanns på GothCons missions bl.a. för att spice:a upp dem lite! Missions går att hitta på http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=46&t=5480&start=100 en bit ner.(då den var för stor för att laddas upp på Geddon direkt)

Thure

På lördag är sista anmälningsdag om någon är sugen! Kostnaden är som det står ovan 250 kronor för deltagande. Om man vill ha lunch kostar det 60 kronor per lunch (2 luncher serveras). Boende kostnaden ligger på 300 kronor natten.

www.UlricehamnsOpen.se

MvH Felix

carlsson

Jag spelar inte WarHammer, men det verkar bli ett himla trevligt arrangemang! :)

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Thure

Tackar! Jag hoppas på det. Just nu är det 20 deltagare