WFB Kampanjande ???

Startat av Heavy, januari 11, 2005, 21.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Nå, vad tycker ni pöblingar ?

Trädkampanj utan krav..
1 (11.1%)
Kartkampanj med mycket engagemang...
8 (88.9%)
Annat (säg till i forumet)..
0 (0%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: januari 11, 2005, 21.49

Patrik

Du får våra resultat så fort vi har spelat slag nr 2 (äger rum imorrn)
Blood for the blood god.

Ewers

I träsket försvarade sig Bretonias riddare på ett gallant sätt och lyckades driva ödlehorden på flykten. Nisse och jag besegrade Dyne med ca 600p.
Till Dales fördel skall sägas att han tog det varligt eftersom vi är nybörjare men det betyder också att jag inte riktigt vet om jag vill vara med om när han drar på sig latexdräckten, gummihuvan och plockar fram den röda bollen...

/F

Heavy

Nästa gång är det garanterat gimp-time då :)
Kul att du smiskade honom nu iaf :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Patrik

Allright, nu glömde jag skriva ner exakt var men som alla vet stred demonerna mot dvärgarna på två intilliggande platser.

Till vänster spöade demonerna dvärgarna, som försökte retirera. Då ingen dvärg någonsin flyr, släppte de intilliggande dvärgarméerna inte igenom sina fränder, som därmed grillades och åts upp av demonerna. En ny armé lär dock ha utrustats i dvärgarnas högkvarter.

Till höger visade dvärgarna de andra raserna hur riktiga gevär och armborst ska vara gjorda, och efter tunga förluster bestämde sig demonerna för att retirera ut i skogen de kom från.

Nu är bara frågan vad f-n som händer med varbölden som växer i träsket? Kom igen, ge oss en fingervisning åtminstone.
Blood for the blood god.

Ewers

Måste korrigera SL på en sak. Det var jag och Nisse som piskade upp Dyne i en tämligen sensuell brygga. Rätt skall vara rätt.

/F   8)

dilba

Eftersom jag är så snäll så lätt jag med skjälv bli krossad av de löliga människorna innan jag kommer att krossa de totalt. Man måste bygga upp Evers moral så han inte tar de kommande 10 förlusterna lika hårt.

Clifford

Som vi säger vid floden....På västfronten intet nytt...

Niklas

Tror faktiskt att du har svårare att ta EN förlust än vad Ewers har att ta tio...  ;-)

Du är välkommen att försöka igen på onsdag... dessvärre så kan jag inte vara med men jag litar på att  min lagkamrat spöar dig med minst lika många poäng  som förra gången.

HA det så trevligt på onsdag!

dilba

Utan dig kommer inte Evers att lyckas att stå emot mn magi. Han kommer bli krossad som en liten fransk bög som han är.

Patrik

Jaha, någon kommer ta med sina specialtärningar förstår jag.

Du tror inte vi blir misstänksamma när du enbart använder 2 tärningar på alla spells och alltid får irresisteble force?
Blood for the blood god.

Heavy

Turn nio så flyttade grodätarna in ett baner i träsket och såg till sin förvåning att det stog ett tornet i dess mitt, långt in i fjärran..

Turn 10 så höll  ovan sagda grodätare träsket mot de som egentligen skulle behöva det bättre, nämligen ödlemännen från den nya världen. Med hjälp av massiv support från kringliggande armeér så var saken biff.

Dvärgarna började röra sig så sakteliga söderut, fast beslutade att rensa ut en del av demånhordens tillgångar.. Ena flanken av anfallet krossade motståndet medans västra dito fick på tafsen.. Nåja, bättre lycka till knattarna nästa gång..


Bretonnia, fast beslutade att ta sig in till tornet i träskets mitt har delat upp sin armé i mindre bitar för att försöka hitta en farbar led igenom gungflyet. Detta misslyckades kapitalt med drunknade pöblingar och sjunkna hästar.. Det som tydligt framkommigt av utforskningen av träsket är att tornet sjuder av magisk aktivitet, något som tillskrivs det snabbt skiftande vädret runt det (hagel, solsken, stormar och blixtar) samt de regnbågsfärgade kaskader som omger tornet..



Som sagt i nån annan tråd, jag har kräksjuka och kommer inte in imorgon, därtill har jag inte så stor koll på¨vad jag skriver heller så om något verkar konstigt så bortse från det :).. Patrik har yttersta ansvaret för förflyttningen, och vid regelfrågor så kan ni väl försöka komma överens om något bra..
Bretinnoas banér i träsket kan agera som normalt, trots den lilla berättelsen ovan.
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Niklas


Heavy

Jag vet inte ?? ;)


Hur gick det igår ??
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Clan Shriek avancerade rakt in i Armwald, där Snirp(?) snart ska dö, så fort Heavy mår bra nog att spela. Dessutom lyckades Warlock-ingenjörerna hitta rätt när ett baner tog sig genom tunnlar tvärs över landet. Ohotade står de vid Carnum. Mwohahaha. Två banér misslyckades dock ta sig framåt, detta torde dock inte påverka den lömska planen i någon större utsträckning.