lånesystem?

Startat av Shump, februari 03, 2009, 22.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Hej!
Jag blev för ett tag sedan fundersam på ifall det kan finnas ett rollspel anpassat för att spela i GITS miljön och blev tipsad om Cyberpunk 2020. Senast jag var nere i gedon så såg jag att det fanns dubbletter av dessa böcker, och innan jag själv köper egna exemplar så skulle jag helst vilja kika lite i de exemplaren som finns på gedon för att se om det i huvudtaget är ett aktuellt köp. Saken är den bara att jag helst skulle vilja läsa hemma så frågan är då, finns det någon möjlighet att låna hem rollspelsböcker under ett par dagar?

Spiff Rymdspionen

Jag får gå i god för det den här gången, även om jag för tillfället faktiskt inte vet om det finns något beslut på hurvida man får låna hem böcker. Personligen säger jag att det går bra tills någon rättar mig, så längde du löst medlemskort för 2009, och det är en bok som inte används av någon i föreningen, dvs mer än ofta inte tillhör någon av de nyare inköpen. I detta fallet fanns det ju dubletter, så det är ju lungt, och några dagar som du nämnde är ju dessutom en fullt rimlig tid. Om du pm:ar mig vem du är (eller postar här), så skall jag bara se till att det blir nedtecknat någonstans.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Shump

Ok, låter bra. Har dock inte förnyatt mitt medlemsskap för 2009 men kanske kan jag göra det samtidigt. Ska dock iväg en vecka efter helgen så jag pm:ar antagligen om ~två veckor när det blir mer aktuellt.