Cupen!

Startat av Niklas, oktober 04, 2005, 16.15

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Citat från: "Nisse"Borde starta en liga för bollspelande lag oxå...

Håller med... 8)

Niklas

Så tråkigt för dig emil som varken slåss eller spelar boll!  :wink:

Skoja bara. du är välkommen hos oss andra.

KOBOLDKUNGEN

Instämmer :cry:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Damage Report :!:

Blackstone Blitzers - Lust(ri)ans Lakejer 4-0, 12-0 cas

2 saurusar och en krox drabbades före matchen av flu bug och kunde som tur var inte ställa upp.

Av de 11 medverkande, varav 7 skinks, dog en skink och en saurus. Dessutom tvingades en skink och en saurus pensionera sig p g a skador (saurusen efter sin 2:a niggling i samma match, 3 totalt, en på skada och en på aging). En tredje sarus drabbades av en ganska allvarlig benskada(-MA) men bestämde sig för att kämpa vidare ett tag till.

LLs headcoach efter matchen "buhu, vi tar dom nästa gång, kuack, buu, snyft..."

Jag ska aldrig mer spela det jävla skitspelet :wink:

Edit
Upptäckte att en skink till gott i pension. Så 2 döda, 3 slutar :cry:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Niklas

Grattis till Martin då!!! Skönt att veta att man  förlorade mot det lag som vann cupen! 8)  Och tur hade han oxå!  :wink:

Hoppas man möter dig i första omgången då Renis! Du verkar lite försvagad...

KOBOLDKUNGEN

You wish, jag lär ju hamna i bottenserien :lol:

Gått ner mycket i teamrating, men laget som dansade sig fram till finalen är ungefär detsamma, hade tur med vilka som dog å så, så det var bara å köpa nya :D
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Valde dock att pensionera min kille med st 5 å tre nigglings, han fick till råga på allt mvp ny skill å block  :lol:

Så han är numera ersatt av än ny, hungrig saurus, annars ser det ut ungefär som innan.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Se till å köp in the major trophies så alla cupvinnare får en buckla å ståta med.
174 spänn på gamemaniacs, blir inte många kronor per man.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Damage Report :!:

Blackstone Blitzers - Lust(ri)ans Lakejer 4-0, 12-0 cas

2 saurusar och en krox drabbades före matchen av flu bug och kunde som tur var inte ställa upp.
Slår du tärning som jag eller var det the Flu Bug?  :P

KOBOLDKUNGEN

Flu bug gjorde så att jag var chanslös redan från start, men sen så underlättade det ju inte att Martin slog minst 10 (lätt överdrift, men nästan) på alla armor och injury slag. Fast utan flu bug hade han inte fått chansen att slå så många.

Själv slog jag väl ganska normalt
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Martin Larsson

OK, rapporten från de grönastes sida :twisted:

Efter en lätt selektiv modifiering av 3 usett vikitga nyckelspelares kost så visade Vi var troffén skall stå, hos oss :!:

Renis rapport är ganska korrerkt, med 3 av sina bättre spelare sjuka i influensa så var matchen ganska avgjord innan avspark. Tror att skinken som dog var den som frivilligt anmälde sig till laget när fansen kastade sten på skinksen under avsparken...

På det stora hela måse jag säga att detta var den första matchen där jag slått bra, och i kombination med ett fett bra kort så avgjorde det allt...

Cos we is da champinjons
we is da champinjons
we is da champinjons...:twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Grattis! Känns skönt att man spöat Blackstone Blitzers som sedan går o vinner cupen. Det finns hopp mao... :wink:

Martin Larsson

Håller klart med Renis, köp in Trophysen, för de har faktiskt en funktion av att finnas till rent speltekniskt för de som har en av dem...dessutom som han sa så blir det typ 10-15 kr per person....

Och när vi nu är inna på detta :arrow: Om nån slarvar bort den pokal som hans lag har så är det individen i frågas skylldighet att köpa en ny :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Verkar dessutom som om det blev 13-0 i casulties under matchen...den nye fräsche gröne skinken som anmälde sig frivillig som dökött ur publiken i början av matchen undgick statistiken en stund och strulade till räkningen för Blackstone Blitzers :arrow:

*grums grums, mutter mutter [krafs krafs] 1,2,3,många, många1, många2...VAFAN det stämmer inte...WAAAAGGHH*
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

OJOJOJ, Lust(ri)ans Lakejer ser ut att bli livsfarliga i Chaos Cup. Innan någon annan ens hunnit fatta att cupen har börjat har de redan gått vidare från första omgången  :blob:  :blob:  :blob:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se