Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Andreas Graae

Tror nog sorgligt nog att han kan ha attachment, eGrim e Warlock unit o jag kan köpa Troll Mose så :S
JO det e sant, Iron Flesh förstör allt.... jävla dryga spell hahaha

Robin

Jag skulle säga att den stora grejen är flashing blade...  :o
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Så hur är det med planerna för imorgon folks?
Im game :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Jag e riktigt sugen på o spela så jag kommer, dock vet jag inte om man ska testa pGrissel el Calandras nya tier list. Men d ger la sig hehe

Lord Black

Hur blir det nu på Torsdag, har jag någon att spela mot?
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae

Tanken är att jag kmr men har blivit förkyld. Återkommer imorgin k äll eller under torsdagen om jag kan/orlar spela :)

Martin Larsson

Är i Tromsö till på tisdag så nästa vecka är jag game igen 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Jag vann combat med 13.

Lord Black

Skall bli kul att se vad som har blivit av med alla modeller du har köpt Robin och kul med lite mer variation i spelare att förlora mot  ;) kommer vara där från ca kl 18 troligen några minuter innan.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Cassarus

Hej gott folk!

Jag kommer flytta till Borås i Oktober , och jag vill gärna spela lite hordes regelbundet.
Jag är en relativt ny spelare (iaf när det gäller Wh/H) och jag vill få lite fler matcher under bältet innan Bsk.
Vilken fraktion jag spelar, nej men det är ju självfallet Minions, de bästaste av de bästa! ^^
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

Willkommen bei uns. Grisar är rätt bra.
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Trevligt ! Vi har ingen minion spelare :) Som sagt  vi spelar varje Torsdag runt 18 tiden, då brädspelarna kommer o låser upp. Sen har jag bord hemma i skene. O tänkte vi skulle annordna målar dagar i hösten :P

Alltid kul med mera spelare :D

Robin

Åååå din fuskis Kristian, monolitherna är ju friendly faction models, så man kan inte dominera utan att döda motståndarnas objektiv :(.

Jaja, vi får ta en rematch!
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Hahaha  ::)

Lärdommen av det är att läsa scenariona noga.
Ett stalltips är att objektives man får pts för att döda generellt räknas som enemy models och därmed contestar zones ;)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Cassarus

Tackar!
Ser framemot att få spela lite mer regelbundet, warmahordes scenen i Växjö är så att säga obefintlig^^
Vad spelar ni för poängstorlekar vanligtvis?
Eller har ni redan börjat träna inför Bsk?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"