EDH Multiplayer-turnering

Startat av JElfving, november 22, 2010, 16.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Jag kan spela EDH imon vid 18-tiden.
Har inte hunnit fixa nya lekar, kommer köra min svartvita.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Citat från: "Plutonergy"Jag kan spela EDH imon vid 18-tiden.
Har inte hunnit fixa nya lekar, kommer köra min svartvita.

då säger vi så. tisdag 18. du får spela vilken hög du vill billy :)

jag spelar 5-färgsmys med ca 15 utbytta kort sen senast

pannan

ptja, kanske kommer, får se hur seg jag känner mig efter jobbet.

roligt

Var med och spela.

pannan

Nya Wheel of Time-boken hade visst kommit idag, blir nog till att plöja den då istället.


roligt

blir det spel idag(onsdag)?

vore det inte roligt med en turnering mellan oss på Gedon. Vi är ju faktiskt ganska många som har en Commander lek så vi borde la kunna köra något lite långvarigare. Typ uppdelat på ett flertal kvällar och med någon poäng lista. Vi kunde typ lägga 1-2 bosters i poten per pers eller något.
Var med och spela.

roligt

Var med och spela.

roligt

jag kommer nog titta förbi nu på tisdag. Hoppas någon annan kommer.
Var med och spela.

Plutonergy

Citat från: "roligt"jag kommer nog titta förbi nu på tisdag. Hoppas någon annan kommer.

Det är styrelsemöte idag 18:00 jag kommer vara där. möjligt jag kan vara på geddon vid 17 tiden och spela till 18...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

kommer antagligen inte. har en förkylning jag inte vill ha kvar på julafton.

Plutonergy

Jag är där 17:00 om jag får svar i tråden att någon annan spelar.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Citat från: "Plutonergy"Jag är där 17:00 om jag får svar i tråden att någon annan spelar.

Jag är där nere vid 17 typ
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

nån som vill spela kort idag? jag kan hela dagen.

Plutonergy

Citat från: "JElfving"nån som vill spela kort idag? jag kan hela dagen.

Inget dagis, inget barnvakt, annars är jag alltid sugen. kommer dock ta typ 10 dagar innan det är dagisrutiner igen, jullov heter det som berövar mig från mitt favorit kortspel.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...