Firefly..

Startat av Heavy, april 04, 2005, 14.47

Föregående ämne - Nästa ämne

oscar

Trodde inte att det var möjligt, men jag har hittat regler till Firefly på nätet!

http://fireflyoutgunned.150m.com/

Naturligtvis är poängvärdena på fordonen utelämnade  :twisted: , men dom har vi väl själva ändå?
Men, jag är ju Brekal liksom...

Ewers

Bra jobbat!

/F  8)

linken

Citat från: "oscar"Trodde inte att det var möjligt, men jag har hittat regler till Firefly på nätet!

http://fireflyoutgunned.150m.com/

Naturligtvis är poängvärdena på fordonen utelämnade  :twisted: , men dom har vi väl själva ändå?

Hittar ni inte poängen så hojta till så kan jag lägga upp dom.

GMY Peter Lindahl

oscar

Men, jag är ju Brekal liksom...

Lindbergh

Överväger att sälja mina arméer då jag väldigt sällan har tid och spela numera och kommer sannolikt inte att ha mer tid framöver heller...då jag skall försöka spela mer WiF och ASL de närmaste 5 åren  :D

Har USSR från 1941 (BT-7 rular!!) och framåt och en del GE, bland annat PzGr Bataljon med blandat understöd. Har en del gott och blandat USSR med PV-pjäser från 45mm och uppåt till den massiva 100 mm med dragfordon. Har givetvis LV-pjäser från fyra vattenkylda Maxim på lastbilsflak upp till 37mm LVAKAN - som fungerar bra mot tyska SdKfz 251or dessutom  :D

Har nästan bara GHQ fordon och nästan bara H&R trupper - det mesta målat i färger från 1943-44...
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

oscar

Är klart intresserad, men kan inte hosta upp stålar innan september. Du får fundera fram ett pris.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Lindbergh

Kände tvivel att sälja igår när jag lånade ut dem, men jag har inte spelat aktivt på cirka 5 år nu så...

Hade glömt av att jag hade mina Pz II F, det var så kul att "återse" alla mina T-34/85 och SU-152or, ISU-122or, SU-122...

BLEV SÅÅ SPELSUGEN!!!

Skall gå igenom grejorna med start i morgon söndag innan 13 och lite mer vid tillfälle, återkommer med ett prisförslag!
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ivar

Får se hur tidigt jag kommer ner det kan bli lite jobbigt om jag inte är nere innan 1300 med tanke på att prylarna är i mitt skåp...
Men jag ska försöka komma ner lite tidigare.
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Lindbergh

Har övervägt klart och inser att jag "kanske-kanske" skall börja spela Firefly igen...även om det blir om typ 5 år...så jag låter bli och sälja dem i dagsläget!

När jag gick igenom mina vagnar övervägde jag till och med att köpa lite till  :oops:

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954