Öppna Svenska WHFB-mästerskapen 5-7 aug

Startat av Robin, juli 07, 2005, 15.42

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

CitatDatum: 5-7 Augusti
Första matchen spelas fredag kväll. ~19:30-23:00
Pris: 200-220:- ( definitivt pris kommer med launch av vår anmälningssite )
Plats: Stångbyhallen i Lund. Lätt att nå med båda tåg och buss.
Poäng: 2150
Matcher: 6 st med 2-3 scenarion. Dessa publiceras inom kort men blir vanliga missions á la Capture, Messengers m.m.

Saxat från SWFBR (swfbr.sverok.net, swfbr.ipbhost.com)

Mer info finns där


JAG SKALL DIT!!!!
Jag vann combat med 13.

Heavy

Ok, jag skrev just om det i halmicon tråden.. Jag är väldigt sugen med och kanske kan lösa det :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Låter vettigt, im game, Emil - känn din bil våldgästad 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Och som jag sa till Emilhio igår så skiter det sig naturligtvis för mig denna gång med *gah* Så är det när man arrangerar en massa grejor utan att kunna hålla koll på datum :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Robin

Emil, jag bokar plats i DIN bil! Här med....
Jag vann combat med 13.

emil

Alltså, vi är 4 st i en Opel Corsa. Jag är rädd att det inte funkar om inte ngn kommer på ngt slugt. En takbox som funkar till gröna maran eller en större bil helt enkelt. (Och gärna snabbare, på sträckan innan Halmstad är det nu mera 120 km/h, mao kan man lätt ligga i 149 km/h utan att körkortet ryker! :D  :wink: )

emil

Alltså, de som ska med får hitta på ngt slugt.  :wink: Just nu är vi 4 st, Moi, Buffy, Robin och Martin. Vi kan nog trycka in oss i gröna maran, men det kommer bli minimal packning som gäller. Typ stringkalsonger och vaselin... :P

Finns det hjärterum finns det stjärterum, och ända mot ända kan ju ingenting hända.  :D

Robin

Jag skaffar ekonomi-pack med vaselin, men jag vägrar sträcka mig längre än till Jockeys....  8)
Jag vann combat med 13.

dilba

Med tanke på att jag är så tjock och Robän och Larsson väger högst 60 kg
tillsammans så tar jag framsättet.
Vi borde testa våra armer någon gång också.

emil

Citat från: "Robin"Jag skaffar ekonomi-pack med vaselin, men jag vägrar sträcka mig längre än till Jockeys....  8)
Är vi så billiga att du nedslår oss med ekonomipack? :oops: Bara det e jockeys utan y-front så ere ok...
Vem som sitter var får ni göra upp internt, fysiskt våld eller mighty dice!

emil

Då KOBOLD tydligen läggs samma datum som PsuedoCon, är alla fortfarande på att åka?

Om ni inte längre vill åka utan föredrar våld i skogen så vill jag ha reda på det, för fram tills dess skiter jag i att anmäla mig. Jag åker inte själv ner till Skåne, utan deltar hellre i kappsegling med farsan om så är fallet.
(Han behöver ngn som klättrar i master och saboterar för motståndarna. Ja just de... Spinnakern va det ju oxå *Suck!*)

emil

Det e dags att anmäla sig nu, och jag vill ha svar.