Vem är Vem på forumet?

Startat av Clifford, maj 27, 2005, 02.25

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Detta är den nya, riktiga, vem är vem-tråden, där vi förtydligar våra kryptiska nicknames. Jag tänkte ett tag rensa den gamla från onödiga posts men det skulle innebära att den försvann så vi startar en ny istället.
Denna tråd kommer bara tillåta posts som innehåller namn och lite personlig information.
Ny på forumet? Läs här:
http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=197

Jag börjar:

Deltagare nummer Ett heter Marcus Clifford och är en ond admin som gillar spel och kommer från Borås. Född -78, medlem sen typ 92/93. Gillar WiF. Ogillar medlemmar i största allmänhet då de smutsar ner. :twisted:

Hej deltagare nummer Två, vad heter du och var kommer du ifrån?

Heavy

Hola !

Jag heter Fredrik, har varit aktiv i mitten av 00-talet främst i denna fina förening och kallas allmänt för Heavy på klubben. Bor i Länghe, är 36 år och är familjefar och allmänt jobbig.

Spelar i första hand figurspel av alla de slag, men i princip allting annat med.
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

Kära medborgare!

Jag heter Pasi och jag är helig ordförande i kulturklubben den sjunde filmsektionen och även headhoncho i figurspelssektionen. Jag spelar rollspel, tabletop och apa.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Meldon

Goddag..

Jag heter David Ljungquist, men på geddon är jag nog mest kländ som "Björns kompis" eller "Björns onde tvillingbror".. :P

Spelar väl de mesta som går att spela Figurspel, brädspel, Airsoft mm
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Niklas

Niklas Johansson här... mer känd som Nisse. (Glans, kom ihåg det nu)

Ledamot i Gedons styrelse.
Tycker om att spela det mesta men tyvärr finns inte tid till det så jag får välja det som verkar kuligt. Just nu är det kuliga att spela WoW, diverse rollspel och så har jag fastnat i Texas Hold'em träsket.  Fotboll är oxå kul!

Tjingeling

Martin Larsson

Martin Larsson ( som mitt kryptiska nic-name också säger) är 26 bast och spelar i 1a hand figurspel, men även annat. Jobbar på GW i gbg och kränger kul små figurer och skrämmer folk  :roll:

Annars hittas jag ofta på gymmet...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Hej, jag heter Fredrik Ros och jag är inte superaktiv i föreningen längre, men jag tycker ni är fina ändå. Jag spelar inte så mycket spel längre, men när vi spelade rollspel så vann jag ofta :-)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Men-From-Farms

Men-from-farms är mitt nick... Gabriel är mitt namn, om inte det är samma sak dvs...

Namnet kommer ursprunglingen från Men-at-arms vilket jag tyckte va fel eftersom deras egentliga ursprung är från gårdar... Spelar WFB, massinfantri är min passion 8-)

VIll börja spela ASL... annars gör ajg inte så mycket...

KOmmer från Målsryd (centrum (nära kiosken))... är ung och dum (Gabriel_P18)

(@) <--- klistra in på MSN-fönstret för en överasskning...

vill ni kontaka mig via hotmail eller MSN så är min adress elakatiraken@hotmail.com

just det, heter Garancz, Gabriel Garancz ^_^

jonte


cracked_open

Namn: Hammarberg, Jerry
Yrke: Där man får betalt men roligast bakom mixerbordet
Bor: Berghem (långt ifrån allt)
Hobby: Måla,Rita,spela musik,rollspel,ge intramuskulära injektioner
Historia:Cracked Open kommer från en grym metal låt som vi spelade i mtt fd darkmetal band.
Brinner för: att lära mig dåliga citat
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Beach

Rasmus Strand

Jupp, det är min avatar till annat forum.

Hässleholmen
40k: Eldar, Harlequins, BA, DA
FB: Tomb Kings, Slaanesh Daemons, DE, HE
Rollspel: för många
Forumstatus: nykläckt. Nyckelfrågan drog hit mig. Kommer inte vara här så mycket.
Nås bäst via: Epost.

Finns på internet: http://www.40konline.com - det bästa 40kforumet i lilla vida internet-världen.
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.

Shadowfriend

Shadowfriend = Robert Näsström

Styrelse supleang, kiosk öppnare, och data tids påfyllare.
All is dust... All is dust...

Ewers

Fredrik Ewers heter Fredrik Ewers och är föreningens kassör samt en av de stora lillarna på föreningen. Boende i Borås, ganska nära föreningslokalen.

Jag gillar nästan alla typer av spel men spelar mest WH40k, ASL, DoD, rollspel i alla former samt Formula DE. Gillar vilda västerna...

Gillar inte fotboll!

/F

jonas

Jonas Axelsson.

Är 23 år fyllda, bor på tullen, arrangerar airsoftspel och leker i Svenska Airsoftförbundets styrelse. Är sällan på Armagedon. Förhoppningsvis blir det mer av den varan.

Daniel

Daniel Johansson

är 25 år och bor på Göta. Är huvudsakligen en brädspelare, intresserad bl.a. av WWII och har mest spelat Axis & Allies, ASL.

Har tidigare varit med och drivit en (mycket) liten sverok-spelklubb i området som hette Tomtarnas Spelgille (finns tyvärr inte längre).

Är det något annat ni undrar över är det bara att fråga!
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?