fåga om måndagar

Startat av Konir, juni 22, 2009, 00.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Konir

jag funderar på om jag skulle göra min jungfruresa till armagedon under dan men jag funderar lite på om det är öppet eller inte, tittade på fliken aktiviteter på hemsidan och upptäckte att måndagen är helt tom, betyder det att det är stängt eller är det bara så simpelt att inget är planerat helt enkelt?
I quote a cat "......Mjao"

Brain

Det varierar ju en hel del. Vi har ju ingen anställd som håller lokalen öppen men det brukar ofta vara folk i lokalen (Kanske inte under dagtid då det är arbetsdag för många) Ring ner och kolla ifall det är någon där innan du går dit (103443).

Aktiviteterna på förstasidan vet jag inte hur uppdaterade dom är men torsdagarnas brädspelskvällar brukar vara tämligen välbesökta.
Tomas Davidsson

Konir

okej då får vi väll se vilken dag jag drar mig förbi då:)
I quote a cat "......Mjao"

carlsson

Citat från: "Brain"Aktiviteterna på förstasidan vet jag inte hur uppdaterade dom är men torsdagarnas brädspelskvällar brukar vara tämligen välbesökta.

Jag tror att dom stämmer rätt bra.

Onsdag: ASL i Gröna rummet
Torsdag: Brädspel
Söndagar ibland: Styrelsemöte

Det är klart att i en perfekt värld skulle vi ju kunna använda kalendern mer frekvent...

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Brain

Citat från: "carlsson"[
Jag tror att dom stämmer rätt bra.

Onsdag: ASL i Gröna rummet
Torsdag: Brädspel
Söndagar ibland: Styrelsemöte

Senast jag kollade på den stod det ASL på Tisdagar så det var väl ett bra tag sen jag var på den sidan :-)

Hmmm... Så här står det i högerspalten för mig:


Vi har aktiviteter nästan varje dag, året runt!

Tisdagar
Brädspel, i Gröna Rummet. Finns medlemmar i lokalen hela kvällen.

Onsdagar
Kortspel, i hela lokalen.

Torsdagar
Brädspelskväll, i hela lokalen.

Lördagar
Drop In-spel från kl 12 på dagen. Perfekt om du är sugen på att prova på något!

Söndagar
Bordshockey, i hela lokalen.

Ser inte ut att stämma med vad du skrev ovan... eller menar du i google-kalendern?
Tomas Davidsson

carlsson

Sorry, jag menade i Google-kalendern...  :oops:

Någon från styrelsen som läser detta får gärna komma med en åsikt. Hur ska vi ändra det?

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com