Kioskfolk

Startat av Xyzar, september 17, 2006, 17.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Det är ju lilla jag som har hand om kiosken i år, och behöver lite folk som kan stå i kiosken som kan stå och sälja och göra mackor och dyl. Är du personen jag söker, eller vet du nån som vill, kontakta mig så snart som möjligt så att ni får en säker plats, eller om du bara har frågor.

Kommer troligen tre 4-timmars skift man kommer jobba. Betalningen för att vara så gullig och hjälpa mig i kiosken kommer vara betalt inträde, dricks ni kan ragga åt er, och en BSK-mugg, är ni riktigt snälla så kan ni nog få en kram också =).

Ni som är intresserade, Maila gärna mig med namn och någon kontaktinformation, för jag är inte så jätteaktiv på forumen så jag vet vilka alla är, så namn är bra att ha =)

//Johan Lindén
Linden.Johan@gmail.com
070-373 59 53
There is no IRL, there is only AFK.

soulreaper

jag är som du säkert redan vet en almän bsk slave, så att om du behöver folk så är det ju bara att säga till...med andra ord jag anmäler mig inte nu men kommer antagligen finnas tilgänglig...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Kalle

Jag och två till är på att jobba i kiosken i år.
:D
Estoy solo mirando!

sebbe

jag har jobbat i kiosken alla andra konvent jag vart på, så varför inte =P
kan nog även klara av nån form av extra ansvar om du behöver folk till det.

dock är jag inte säker på när jag kommer till konventet, så räkna tills vidare med att jag kan vara med från fredag kväll och framåt. jag ska kolla upp allt sånt.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Sparvel

I´ll be around :>
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Kalle

Jag har ytterligare en kompis som vill vara med :P
kan maila om det..


Ställer självklart upp med allt möjligt om det behövs!! :D
Estoy solo mirando!

Kalle

Får kioskfolket mat?
Eller skall man ta med egen?
:)
Estoy solo mirando!

Xyzar

Man kommer inte få mat som tidigare år som i matkuponger, men jag kommer nog kunna ordna till något så de som jobbar i kiosken kan få något att äta eller liknande(kanske dropp >=), annars kan man alltid ragga dricks och köpa saker =)
There is no IRL, there is only AFK.