SÄKs Hörna! (Rev. 15/9 22.40)

Startat av Anders, september 10, 2006, 18.08

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders

Kommer snart.

Denna tråd kommer vara SÄKs checklista där jag även informerar om vad vi gör och hur det ser ut inför det kommande konventet.

Checklista (rev. 11/9 10.20 PM):

• Vilka dörrar är larmade?
• Vilka ingångar är öppna?
• Nödutgångar
• Brandmyndigheten
• OH/DV entré
• Rondering
• PoP (armband?)
• Sovplats @ location - KLAR
* Radios (Sveroks? Vem kollar m. Tobbe?)
• Slutet sällskap / Envarsgripande
• Yttre Befäl, Polisen.

----

- Om inget annat går att ordna kommer jag personligen ordna fram radios till SÄK. Har tyvärr inte tillgång till radios så att det räcker till alla som behöver det. Är inte ens säker på att dessa PMR-radios fungerar mellan alla lager av betong etc i byggnaden (möjlighet att testa?).

[ UPPDATERAD 15/9 22:40 ] - SÄK kommer troligtvis, om inte risken bedöms som överhängande för problem, att bestå av tre personer. Pettersson, Samuelsson och Roth. De två första på listan är ett par och borde vara kända av resten av konventsarrangörerna (det är jag och min flickvän) och Roth kanske några minns som min muskelbackup och sjukvårdare, handplockad ifrån häktet i Göteborg. Det vi tre inte löser, får polisen ta.

- SÄK vill gärna ha en plats i vilorummet (blå dörr) där vi kan vila oss lite undan stim och stojj i övriga lokaler. Sitta ned, ta en dricka eller ha våra korta möten.

Ewers

Då det är sovförbud i lokarlerna kommer säk inte att ha ett rum att sova i men eftersom du har mildare migrän och det finns arrangörer med epelepsi kommer jag se till att ni har tillgång till ett vilorum där man kan slappna av om det skulle behövas.

Mvh /F

soulreaper

Jag har smsat med en tjej som hette martina som är ansvarig för sverok västs komradios, jag pm:ar dig hennes nr. så kan du ju ringa henne!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Anders

Citat från: "Ewers"Då det är sovförbud i lokarlerna kommer säk inte att ha ett rum att sova i men eftersom du har mildare migrän och det finns arrangörer med epelepsi kommer jag se till att ni har tillgång till ett vilorum där man kan slappna av om det skulle behövas.

Mvh /F
Det är taget. Jag har faktiskt whiplash också! :)

Anders

Citat från: "soulreaper"Jag har smsat med en tjej som hette martina som är ansvarig för sverok västs komradios, jag pm:ar dig hennes nr. så kan du ju ringa henne!
GULD!

Tack så hemskt mycket! Tar och ringer henne under dagen imorgon!

dagle

Kom på en sak: Om vi har glasdörrana vid baren på övervåningen stängd så kommer alla tabletoppare/figurspelare behöva gå en lång väg för att kunna komma ut, en väg som troligtvis kommer att vara någorlunda trångt. Vet att för varje öppen dörr så blir det massa extra jobb för er men lokalen blir inte större om mer pers skall gå förbi varandra...

Anders

Citat från: "dagle"Kom på en sak: Om vi har glasdörrana vid baren på övervåningen stängd så kommer alla tabletoppare/figurspelare behöva gå en lång väg för att kunna komma ut, en väg som troligtvis kommer att vara någorlunda trångt. Vet att för varje öppen dörr så blir det massa extra jobb för er men lokalen blir inte större om mer pers skall gå förbi varandra...
Yes, jag har funderat lite på det där. Klart vi ska ha den dörren öppen. Natürlich kommer vi ha rätt mycket uppmärksamhet mot ingångarna. Får ev. ta in en person till som kan köra DV där och ovanvåningen i.s.f men det löser jag i.s.f...

Anders

Uppdaterade lite info i första posten.

SÄK undrar även om vad som kommer användas som Proof of Payment (PoP) så att vi vet vad vi ska titta efter på personer som rör sig i lokalerna.

Kommer vi har 09-21 -regeln i år med rörande besökare utan betalning?