MMMT-Intresseanmälan om att delta i framtiden

Startat av emil, augusti 16, 2005, 22.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Dale

Som sagt tidigare i tråden vill jag vara med, men vill gärna veta om jag får plats ett par veckor före det sätter igång (hinna beställa figurer och grundmåla dem i alla fall).

/Dale

emil

Med dig blir vi jämt antal, så du är mer än välkommen! :D F.n. blir det 10 i den "lättare" gruppen som bildas efter cupen om ca lite mer än en månad.

Niklas

Blir det 10 i den svårare gruppen oxå? Blir ju två veckors väntetid för den gruppen att få spela cupmatcher då.

emil

Allra helst skulle vi vara i 10 i den gruppen också, men fn är vi 8 st. Å andra sidan tycker jag inte att ett återhämtningsuppehåll är fel emellanåt i ligan/cupen med tanke på att en del inte spelat sin match i 5:e omg ännu fn. I varje fall inte igår, och den första Walk Overn är ju också ett faktum.

Men folk skulle till holland/england i en vecka så det är inte så konstigt.

Anledningen varför dom skulle fylla ut sin grupp först i väntan på mer deltagare, är för att dom har större möjlighet att bli bättre på 10 matcher än 8, så dom kan ge dom andra spö senare. Även dina Sophia Loren-wanna-bees. 8)

Niklas

Dina gubbar e ju wannabees... =)

Blir det inte lite konstigt med vem som möter vem i cuperna oxå då?

9 i varje liga?!?

emil

Top 8 ur varje grupp går vidare till cup, resten får bida sin tid på att ligan sätts igång igen. Möjligtvis att dom som inte kvalificerar sig kan få en MVP o stryka sina MNG, sedan så finns ju möjligheten att dom får kvala in i cupen iofs, ung. som champions league.

Niklas

Tror att det blir bra till slut oavsett hur det blir...

Sugen på att lira min sista match nu!

emil

Ivar och Pasi ska vara med, så då blir vi 19-20 spelare beroende på om Torbjörn ska fortsätta eller inte. Iom detta så kommer det att bli tuffare konkurrans och längre spelschema och allt vad det medför.

De nya spelarna får gärna skapa och döpa sina lag så fort det går.

Apanpapan

Nu är de här! Bogenhafen Blitzers är ett starkt lag med många coola spelare. Nu är det bara måla skiten. Det blir nog grönt och vitt för att ära ett visst fotbollslag från fjollträsk. Aik heter de nog...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Martin Larsson

Cupen rullar vidare - Blackstone Blitzers kommer att möte Dread Pirates of Rob i en hård kvartsfinal för att se vem som går segrande ur striden i den nedersta delen av slutspelstabellen :shock:

Blackstone Blitzers krossade för sin den Skölve Korgossar i sin första match (4-0) medans Dread Pirates of Rob fick agera strykpojkar åt Qui Gongs 4 mummys i en match som de sedamera van, trots tom ett dödsfall :!:

Chans för nya publikrekord föreligger klart då bägge lagen har en stor skara trogna fans, och alla spännt väntar på fortsättningen...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Det är återigen tid för att fylla på ligan med intresserade personer att delta. Ngn som vill vara med och leka blodboll med oss? :D

F.n. vet jag att det är flertalet intresserade, men att ta steget till att verkligen delta är långt. 8)

Jonte lämnar oss tyvärr, men in går Buffy med sitt gamla lag, efter Dungeonbowl vill säga. Så då är vi 16 spelare igen.

Clifford

Jag spelar gärna, men inte så länge ni kör med ageing.

emil

Ageing stannar, tror inte det är ngn som stör sig på det som spelar f.n. faktiskt. Beigt argument för att inte spela Cliff. :wink:

Robin

Jag stör mig faktiskt på ageing, då jag tycker det slår snett mot de lag som inte har lika lätt att ackumulera "enkla" spps... (T.ex. alver som behöver 1 MvP och 1 comp på 2+ 2+ 2+ för att få skill).


EDIT: Inför vi bara Grab Bag-korten till nästa omgång av MMMT (eller till och med nästa cup?) så är väl det helt ok iofs... :).
Jag vann combat med 13.

emil

Ok, 1 av 16 då´rå som tycker det är kasst att alver får slå mer ageing än alla andra typer av lag. :wink:

Men det här var en topic dedikerad åt intresseanmälningar att delta, så om ni ursäktar... :roll: