BSK30 Konventsmöte 5/10 18.30

Startat av Brain, september 29, 2012, 09.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Som rubriken säger, Konventsmöte 5/10 18.30
Tomas Davidsson

Brain

Kan bara meddela att föranmälningarna börjar komma in och registreras succesivt.
Tomas Davidsson

dilba

Vi skulle behöva ha alla ansvariga på detta möte. Så om ni ska komma skriv gärna namn och vad ni är ansvariga för.

David Dynefors: Figurspelansvarig

deadrabbit

Arbetar kväll tyvärr, tom 19.30. Med svarar gärna på frågor efter mötet! Har inga egna frågor just nu.
Operativ chef SÄK BSK31
Operativ chef SÄK BSK30
Operativ chef SÄK BSK29
Operativ chef SÄK BSK28
SÄK BSK27
SÄK BSK26

dilba

Kan du skicka någon annan från SÄK tror du?

bohlin

Jag skall försöka vara med. Ev kan jag bli lite sen.

mlkr

Får en möjlig arrangör deltaga?
/Veni Vidi Vicious

dilba

Alla som vill får delta på konventsmötet.

rikardn

Har några frågor;

Parkering för bil/släp? Grusplanen?
Finns matställen i närheten? Kvarterskrogen? Andra?
Duschar? Sovsal? Gympasalen i anslutning till skolan eller på kullen bakom?
Finns möjlighet till avskiljd sovsal alt sätta upp egen avgränsning? Kommer familj 6-7 personer med 5åring som yngsta barn.

PM funkar om vissa saker inte bör disskuteras publikt.

Mvh
Rikard

dilba

Parkering för bil/släp? Grusplanen?
Ja grusplanen är det som gäller

Finns matställen i närheten? Kvarterskrogen? Andra?
Det finns en pizzeria på andra sidan gatan men jag tycker inte de har så bra mat men går du ner lite på samma gata så finns en pizzeria som heter byblos som har bra mat. Finns även ett thai ställe på andra sidan gatan som har bra mat och bra priser.

Duschar? Sovsal? Gympasalen i anslutning till skolan eller på kullen bakom?
Duschar är de som ligger i anslutning till skolan. Sovsalar är några rum på första våningen.

Finns möjlighet till avskiljd sovsal alt sätta upp egen avgränsning? Kommer familj 6-7 personer med 5åring som yngsta barn.
Det finns inte så många salar som man får sova i så det blir nog svårt att få en egen sovsal. Det går väll att sätta upp en avgränsning med lite bänkar om det räcker. 

deadrabbit

En representant från SÄK kontaktad som skall närvara istället för mig på mötet. Han är känd sen tidigare och har varit med minst de senaste 3 åren.
Operativ chef SÄK BSK31
Operativ chef SÄK BSK30
Operativ chef SÄK BSK29
Operativ chef SÄK BSK28
SÄK BSK27
SÄK BSK26

rikardn

Citat från: dilba skrivet oktober 04, 2012, 19.39
Det finns en pizzeria på andra sidan gatan men jag tycker inte de har så bra mat men går du ner lite på samma gata så finns en pizzeria som heter byblos som har bra mat. Finns även ett thai ställe på andra sidan gatan som har bra mat och bra priser.
Gissar det kommer finnas anslag i receptionen mm?

Citat
Duschar? Sovsal? Gympasalen i anslutning till skolan eller på kullen bakom?
Duschar är de som ligger i anslutning till skolan. Sovsalar är några rum på första våningen.

Det finns inte så många salar som man får sova i så det blir nog svårt att få en egen sovsal. Det går väll att sätta upp en avgränsning med lite bänkar om det räcker.
Funkar aldeles utmärkt.

Mvh
Rikard

bohlin

Efter dagens möte så gjorde jag med stor hjälp av Fredrich L om hemsidan. Nu finns det både twitter och facebook integrationer. Twittrar ni på #bsk30 så kommer det att visas på hemsidan.  ;D

http://bsk.sverok.net/wordpress/

Clifford

Hah, så jävla bra Bohlin!
Nu blev jag glad!

Jag vart lite irriterad över att ha missat konventasmötet igår och har tänkt mycket på PR-biten kring konventet. Det är betydligt lättare att sprida det på Facebook nu med en snygg sida!

En fråga som slår mig dock: Varför kallar vi det "Sveriges mest trevliga konvent" istället för "Sveriges trevligaste konvent" som jag har för mig vi brukade göra? (och som låter mer korrekt i mina öron)

mlkr

Yo, när öppnar BSK på fredag egentligen?
Alltså, när kan jag sätta en starttid för registrering och första matcherna i Blood Bowl-turneringen?

18ish? 19ish? tidigare?

tjo /MM
/Veni Vidi Vicious