Games Day 2 - 2007 den 24/3

Startat av lt pain, januari 28, 2007, 12.24

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Citat från: "Hail Sigmar"WOOT! Jag har förlorat massa duster. Några förbestämda förluster är alltid nästan utslutande i Warmaster: Omöjligt och spöa Olas Chaos och Jerry ,AKA turJerry. Den människan är helt otrolig med sina tärningar eller all otur han smittar av sig på hederliga geddon T6or, speciellt mina. Men som ondingen  säger i inspector Gadget. " I BE BACK GADGET! MUHAHAHAHAHA" Skojja bara Jerry, ser fram emot vår nästa dust vare sig det är 40k eller WFB :)


Mvh

Henk

HA HA HA HA HA  :wink:
Jo det är alltid trevligt att möta dig med, men visst ibland skäms jag för mina slag det gör jag  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

soulreaper

Citat från: "Martoow"Jag kollade i almanackan och såg att jag är hos farsan den helgen... så jag skulle bara kunna vara med om vi är i geddonlokalen. :/
Men om detta gör livet surt för någon annan så stiger jag tillbaka och väntar lydigt tills nästa games-day. :)

Förresten; jag har inte hunnit spela mot 'Shadow Company'(har jag för mig att de hette) än...
...skulle vara kul att får köra mot nästan uteslutande Devastator Squads, hehe. :D

Om jag förstod ewers rätt vilket jag tror så kommer nästa games day att hållas på armagedon
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Martoow

Göttans... då kan jag ju vara med ändå.  :twisted:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martin Larsson

Ja ska va me igen, måste ju bättra upp min dalande ranking  :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

TheRevenger

"Erik Brink - tyranider"
Har inte 1750 poäng men Ewers sa nåting när ja va där me Martin att ja kunde låna lite utav honom.
får se nästa gång ja är där men om inte annat är jag där.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Ewers

Som ni förhoppningsvis förstått allihop kommer denna Games Day att hållas på Geddon. Den oooootroligt aktive Robin (ansvarig för 40k på konventet) kommer att sortera terrängen (det har inte skett sedan konventer) så att vi lätt kan plocka fram terräng till spelborden.

Som det ser ut nu är vi både nya och gamla spelare. Kommer Lt Pain att få med sig några unga förmågor från Kinna?

Mvh /F  8)

lt pain

Jag jobbar på detta  :?

Men man kan ju bara tjata på folk.



MVH // P

Ewers

Anmälda just nu är:

Ewers - SM (kanske Eldars om jag lyckas köpa codexen)
Jerry - Chaos
Patrik - SM/Orcs
Martoow - Tau
Kristian - Tyranider
Larsson - Chaos
Erik B - Tyranider

Saknar besked från:
Robin - Den nya eldarcodexen har ju kommit ut... (Figurspelsansvarig -07)
Henk - Jag och Jerry är sugna på revanch (han missade 3 av 46 saves)...
Henke - Dark Angels first company är alltid välkomna!
PA - Skulle kanske vara kul att damma av sina gamla figurer?!?
Brain - Hur kan man låta så många systrar stå och vänta...
Dale - Om inte Brain skall vara med kanske du kan låna hans systrar?
Strand - Det var länge sedan vi hörde av dig!
Rick - Long time, no see...
Glenn - Var är denna gigant bland giganter?
Glenns tös - Tjejer behövs i hobbyn, speciellt sådana som spöar pojkarna!
Sebbe - Ett bra skäl till att komma hem från bibelstudierna!  :wink:
Alla andra på forumet som lirar 40k!!!

/F

Martin Larsson

Asså om vi nu ser ut att bli en lika liten men naggande god skara som vi verkar bli så förespråkar undertecknad att vi tar tillställningen  ute i mark, det finns *ehm* klara *ööh* fördelar med det  :occasion5:

:roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

jag kan bekräfta att jag inte kommer! Kanske nästa gång..
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Tånkte att det inte skulle bli så få. Dessutom kan inte Maraouoou vara med om vi lirar i kinna.

/F

Martoow

Vad skönt att ni tänker på mig, hehe. Även om ni aldrig lyckas komma ihåg mitt riktiga namn. :P



//Martin Nilson
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

cracked_open

Men om vi är i Kinna kanske Martoow kan få plats i en bil med några andra geddoniter ? Plus att Henke borde komma nu när den nya codexen AKA DEATHWING har kommit ut. Nya regler elakare vapen och vita rustningar !! Kan det bli hårdare ?
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

cracked_open

Citat från: "Martin Larsson"Asså om vi nu ser ut att bli en lika liten men naggande god skara som vi verkar bli så förespråkar undertecknad att vi tar tillställningen  ute i mark, det finns *ehm* klara *ööh* fördelar med det  :occasion5:

:roll:
Jo Larsson satt mer i ett hörn med en öl än han rullade sina tärningar  :drunken: Men jag tycker som Larsson att vi kan utnyttja M-Wolf trevliga lokaler.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martoow

Jag har skakat ur lite information ur päronen och det verkar nu som att det löser sig... men jag tror att min gode vän Erik också skulle vara i behov av samåkning.
Vad säger du, Erik, och vad säger ni lyckligt lottade bilinnehavare?  :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va