Bord & Stol

Startat av Robin, oktober 24, 2006, 13.05

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Pierre, jag har försökt att ringa dig. Hur går det med Fritidsförvaltningen? Har du fått tag på dem?
Jag vann combat med 13.

soulreaper

Citat från: "Robin"Pierre, jag har försökt att ringa dig. Hur går det med Fritidsförvaltningen? Har du fått tag på dem?

Jag hade inte mobilen på mig...Jag har inte fått tag på dem än ansvarig var på möte igår, men jag ska ringa om 20 minuter igen så får vi se...Postar här när jag fått tag på dem
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

soulreaper

Hej! Fick tag på fritidskontoret som gav mig nr. till det ställe där dem hyr. Dem hade tyvärr alla bord och stolar uthyrda. Har folk idéer på vart man kan ringa?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Robin

In case of absolute emergency, så tar jag 4.2 papp av egna pengar och köper IKEA-bockar, om det går att lösa vid ett senare tillfälle, så att jag har bockar i alla fall. Jag skall höra mig för bland släkt om dem har några tips med.

/Robin
Jag vann combat med 13.

Robin

Jag har snackat med mina föräldrar, och jag kan nog i nödfall sno 10 stolar hemifrån, dock kommer transport för det att krävas. Dessa tänkte jag använda, om det inte är supernöd på andra. Dock så är detta egentligen ett sista-hands alternativ.
Jag vann combat med 13.

dagle

Jag behöver 110 stolar och runt 50-60 bord.... Gunilla snackade om några långbord

Kari

Kolla med fritidskontoret i Mark?
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Barcus

har ni kolla med ipskogen det är nån som hyr ut enn massa prylar vet inte säkert hur mycket stolar eller borde de har men det är värt ett försök.(de har sin lokal vid gatukontoret)

kunde vi inte hyra av regementet inna eller nått sånt? (har ni säkert redan tänkt på)

kolla med Hestra if och andra idrottsföreningar de brukar ha bord och stolar att hyra ut. sen så kanske man måste köra dem till konventet men det borde väl finnas folk som har bil och körkort då är det bara att hyra ett släp och sammla ihop 3-4 presoner och köra en halv dag så är det fixat.

om ni vill ha hjälp med att fixa stolar och bord ring mig eller haffa mig på geddon.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

soulreaper

Citat från: "Barcus"har ni kolla med ipskogen det är nån som hyr ut enn massa prylar vet inte säkert hur mycket stolar eller borde de har men det är värt ett försök.(de har sin lokal vid gatukontoret)

kunde vi inte hyra av regementet inna eller nått sånt? (har ni säkert redan tänkt på)

kolla med Hestra if och andra idrottsföreningar de brukar ha bord och stolar att hyra ut. sen så kanske man måste köra dem till konventet men det borde väl finnas folk som har bil och körkort då är det bara att hyra ett släp och sammla ihop 3-4 presoner och köra en halv dag så är det fixat.

om ni vill ha hjälp med att fixa stolar och bord ring mig eller haffa mig på geddon.

Det var ipskogen som jag blev vidareskickad till och det var dem som inte hade...Fritidskontoret mark och hestra if och de andra ringer jag imorrn bitti! Fortsätt kom med förslag!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

soulreaper

FK i mark vidarebefodrade mig också till ipskogen..
Nu har jag äntligen fått tag på hestra IF. Dem hyr inte ut stolar och bord. Jag hittar ingen information om telnr. och liknande till regementet som markus föreslog...någon som har nån idé?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Daniel

Citat från: "soulreaper"FK i mark vidarebefodrade mig också till ipskogen..
Nu har jag äntligen fått tag på hestra IF. Dem hyr inte ut stolar och bord. Jag hittar ingen information om telnr. och liknande till regementet som markus föreslog...någon som har nån idé?

Skolor kanske kan göra en specialre och låna ut lite bord och stolar?

Högskolan, Bellona salen i Folkets hus, Bäckäng???

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Robin

Om inte jag minns fel så hyrde vi inte Bellona för det var så attans dyrt. Vi bör väl kolla på om det inte kanske går att hyra borden där inne i alla fall.
Jag vann combat med 13.

soulreaper

Nu tror jag fan jag får fnatt!!! Både hem telefon och mobil telefon går att ringa in till och skicka sms och ta emot från mobil..men jag lyckas fan me inte ringa ut!!! Någon som har lust att ringa åt mig? Har försökt ett tag nu...bäckäng kan man nå på: 033-35 79 39, och sen fann jag ett företag i gbg som heter rent a tent...rentatent.se dem har tel. 031-681780 har mailat dessa så länge men om nån kan ringa och höra om det kostar massa extra att ha bord och stolar från den 2-5 ist. för 2-4...vore det bra..Dem har bord för 50:- st. och stolar för 10:- st. dock får man hämta dem själv
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Barcus

hyrde hestra inte ut stolar och bord har ifs lite kontakter med dem så jag skulle kunna kolla om dt går fixa det den vägen ist.

vi har hyrt från rent a tent på jobbet det funkade bra men det är klart det kommer kosta en massa mer antagligen än vad det göt att hyra från en förening.

kolla med Mariedals Ik
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

soulreaper

Hestra hyrde inte ut bord och stolar. Telia och Halebop ska försöka fixa mitt problem fick jag som svar på mitt mail...det konstiga är ju att internet fungerar...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun