40k Gamesday 17 April

Startat av Martin Larsson, mars 21, 2010, 19.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Kari

Citat från: "Thure"tackar. det lär behövas :o när är första man på plats imorgon?

En kvart innan samling bör det vara folk på plats redan.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Gustaf Eklund

Någon som vet när nästa gamesday kan tänkas bli? Mina marines kräver revansch mot... tja, alla!

Funderar på att ta med Scouts och en proxyad Assault Squad (Alla har Chainswords men ingen har Jump Packs) och dumpa Venerable då den inte riktigt är värd som där 60 extra poängen, men min löjligt hårda Land Raider kommer hänga med ett tag till :D
Glory to Menoth! Death to the infidels!

cracked_open

Nästa GamesDay är upp till Larsson om han känner att han hinner/orkar hålla i ett innan han skall iväg och knega  :wink:

Din revansch är nog inte långt borta då du faktiskt stadigt får mer och mer poäng med dina marines  8) Innan du vet ordet sitter dina motståndare och darrar i hörnen  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Så, då var det dags att kasta upp de kumulativa resultaten efter gamesday 3:

Namn   Totala Bps   Antal Slag   Snitt Bps
AG:   17   3   5,67
Erik:   33   3   11
Ewers:   35   2   17,5
Felix:   17   3   5,67
Glenn:   21   3   7
Gustav:   36   9   4
Henke:   62   8   7,75
Jimmy:   45   3   15
Jerry:   101   9   11,22
Kari:   58   6   9,67
Klas:   68   6   11,33
Kristian:   99   9   11
Martin:   129   9   14,33
Robin:   39   3   13

Vill tacka alla deltagare för visat intresse, extra kul med långväga gäster också Jimmy :)

Gällande frågan om nästa gång så är svaret vet ej, troligen i höst efter att jag rest färdigt för sommaren...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

jag som trodde att jag skulle ligga på toppen. :o

Gustaf Eklund

Citat från: "Martin Larsson"Gällande frågan om nästa gång så är svaret vet ej, troligen i höst efter att jag rest färdigt för sommaren...

Hoppas du skojar. Hela sommarlovet utan en enda gamesday.
Såklart, man kan ju åka till Geddon och spela en vanlig match.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

man kan ju även sätta ihop små "gamesday" utan att föra scores dock

cracked_open

Alla får ju komma ner och spela även när det inte är gamesday. Ni kan ju fråga efter någon att spela emot här på forumet eller pm:a varandra.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

Citat från: "cracked_open"Alla får ju komma ner och spela även när det inte är gamesday. Ni kan ju fråga efter någon att spela emot här på forumet eller pm:a varandra.

Eller så snor vi larssons ide två tre ggr över sommaren och spelar anyway. bara skriver ner våra poäng och sådant så vi kan skriva ner dom här.

Kari

Citat från: "Waaaagh"
Citat från: "cracked_open"Alla får ju komma ner och spela även när det inte är gamesday. Ni kan ju fråga efter någon att spela emot här på forumet eller pm:a varandra.

Eller så snor vi larssons ide två tre ggr över sommaren och spelar anyway. bara skriver ner våra poäng och sådant så vi kan skriva ner dom här.

Bra idé. När Larsson inte är med så har man ju större chans att bättra på sitt snitt.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Gustaf Eklund

Citat från: "Kari"
Citat från: "Waaaagh"
Citat från: "cracked_open"Alla får ju komma ner och spela även när det inte är gamesday. Ni kan ju fråga efter någon att spela emot här på forumet eller pm:a varandra.

Eller så snor vi larssons ide två tre ggr över sommaren och spelar anyway. bara skriver ner våra poäng och sådant så vi kan skriva ner dom här.

Bra idé. När Larsson inte är med så har man ju större chans att bättra på sitt snitt.

Tjoho! Inga Tau som skjuter sönder allt i runda 1! Även om han misslyckades med detta senaste gången.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

cracked_open

Iof kanske får hosta upp något datum då jag har lite nya ideér att testa. Men Henke har ju en poäng, Larsson har ju inte ensamrätt på den här sagolika dagarna  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

pannan

däremot ska han ju ha procent på alla eventuella intäkter när han inte är där  :P

Martin Larsson

Citat från: "pannan"däremot ska han ju ha procent på alla eventuella intäkter när han inte är där  :P

Pannan knows his shit :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

ska vi köra 1 gång i månaden då? eller hur blir det? inget bestämmt kanske