Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

emil


Martin Larsson

Waaaagghhh :twisted:

Fan va kul detta ska bli :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Brain

Citat från: "emil"
B) Inte 2 av samma lag i serien, det hade blivit 2 dvärglag om tommie skulle in där.

Så tyvärr Brain, Ewers o Nisse, välkommna till oss som rör oss i dom lägre regionerna! :wink:

OK, jag trodde att spelschemat var spikat i och med att den förra kom upp. Yrkar på hel omlottning ifall det skall in mer spelare i efterhand (som nu är fallet)

Personligen ser jag inget konstigt med två dvärglag i samma serie, varför skall dom ha ett privilegie?

Ifall jag skulle byta till ett Ogrelag nu skulle jag alltså få byta grupp då?

Just my whining!
Anmäl er i tid nästa gång!

EDIT:OK gnällde kanske lite väl med texten innan men det känns som om jag flyttades från en av de snällaste grupperna till den värsta...

Vid nästa tillfälle det händer med avhopp, tillkomster av spelare (dvs efter nästa Cup) hoppas jag det blir omlottning helt.
Keep up the good work, may Nuffel bless My dice and curse yours!
Tomas Davidsson

emil

Indirekt så blir det omlottning helt, de 8 lag som det går bäst för hamnar i en grupp för sig, resten går till "rehabgruppen" så dom kan komma tilllbaka senare. Förstår att du inte ville spela i den gruppen, jag vill inte heller spela där, och jag vill obsalut inte möta renis i första matchen. Men nu gör jag det... :roll:

Sedan så tyckter jag personligen att det är bra att tommie är med, då jag hatar conferences och vill hellre köra med raka puckar.  :P

MOB

Citat från: "emil"Allsvenskan

Lagnamn         Lag   Spelare
1 ?         ?   Jonte   
2 Blackmoor Bulls      Chaos   Sala/Dyne   
3 National Orcish Front      Orcher   Stefan N   
4 ?         Norse   Kari M   
5 Kappadokien Warrior´s   High Elf´s   Jörgen E   
6 ?         Skaven   Steve    
7 Slimepit Sluggers      Nurgle C   Heavy   
8 Players Guild      Dvärgar   Tommie   

Stefan N... Är det måhända Steve "Spider" Nelson som dyker upp helt oväntat? Eller har en yngre förmåga med liknande namn joinat föreningen på senare tid? National Orcish Front låter onekligen som Stefan. Om det är så så vet jag vem jag håller på! :-)
..........
MOB

Brain

Citat från: "MOB"
Stefan N... Är det måhända Steve "Spider" Nelson som dyker upp helt oväntat? Eller har en yngre förmåga med liknande namn joinat föreningen på senare tid? National Orcish Front låter onekligen som Stefan. Om det är så så vet jag vem jag håller på! :-)

Jupp det är det.
Tomas Davidsson

MOB

..........
MOB

emil

OBS! UPPDATERAT! (Igen)

Jonte Går ner till "dödens grupp" och Brain går upp till "mjäkgruppen" pga att Jonte valde att spela Chaos, och den första gruppen innehöll redan ett chaoslag. (Brain lipade så mycket så det blir skönt att bli av med han ur dödsgruppen.  :wink: )

Puss!

Ps. Döp era lag! Ds

Gobbos Spider

Alltså oberoende fans som uttrycker sympati för orc lag borde automatiskt höja min fanfactor.  Aight!
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

jonte

ajfan. det var hårda bud. men bara att ta emot. dock är det bara chaos som gäller första serien. Det är nämligen ett lånat lag, men sen ska jag köpa mig ett eget. Det blir nog några snabba alver.

emil

Va? Ska´ru dumpa ett lag med Starplayer Points för alger? Vi får se hur det blir med det när du får blodad tand. :wink:

Kan rekommendera DEs. Ingen spelar dom f.n. Och dom kommer nog bli betydligt roligare att spela när vi förhoppningsvis introducerat "secret weapons" till del 2 av 4 i ligan. Minst en förgiftad dolk lär ju ingå i deras arsenal.

Och har du redan dekat ner dig med Chaos så lär ju DEs ligga nära till hands. :roll:

@Gobbo Spyan... Om MOB modellerar och målar upp en cheerleader som sig själv så kan vi nog bjucka på att du får en cheerleader gratis. :wink:

deadbolt

Citat från: "MOB"Jag håller på Stefan!  :D

skitsnack,  du håller på mej. bitch .... :wink:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

MOB

Ey len! Var glad att jag inte plockar fram mina egna gamla BB-lag och spöar skiten ur er allihop. Men det känns som om det är för mycket tabelljidder nuförtiden. Nuffel my ass!
..........
MOB

emil

Uppdaterat med i stort sett hela säsongen och husregler. Nu så drar jag till Skåneland och sprider skräck i Lundtrakten.

*Puss!*

Niklas

Citat från: "MOB"Ey len! Var glad att jag inte plockar fram mina egna gamla BB-lag och spöar skiten ur er allihop. Men det känns som om det är för mycket tabelljidder nuförtiden. Nuffel my ass!

Kanske är svårt att ta in nya saker när man är gammal?  :wink: