Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

TeazZ

jag är på  :P

Brain

Tomas Davidsson

Barcus

Jag slutar först kl 18:00 men kör gärna en sen draft är ledig sen på måndag.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Xyzar

kommer vid samma tid som markus om jag kommer, är i lund
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Billy pratade om draft på söndag, kl 12 som vanligt antar jag. Marcus skulle jobba men dyker nog upp senare så se gärna till att även ha tid med en andra draft.

Plutonergy

YES! :)..
Klart det blir draft på söndag 12:00
RoE/RoE/RoE 80:-
Även Junior hade tänkt komma nu på söndag och drafta med oss.
Jag har tid för två drafter.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Har en polare från stockholm här, vet inte riktigt när han sticker, men blir det tidigt så dyker jag upp
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

England- Tyskland hamnade ju på söndag också, men kommer till första i varje fall.

Xyzar

Kommer, gör nog david också
There is no IRL, there is only AFK.

Junior

Jag e på men blir nog bara en runda för mig, e bra sugen på Tyskland - England.

Plutonergy

RoE draft nu på Söndag 12:00
Pris 80kr

Jag har skaffat Archenemy om någon vill pröva.
http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/feature/91
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Hinner inte hem till söndag men antagligen till söndagen därpå. Då är jag intresserad av archenemy
Tomas Davidsson

TeazZ

Jag hade tänkt va med på söndag  :D

pannan

Får se, det är en ipa-sealed mocs som bröjar kl 7 på morgonen, kommer nog om det går dåligt. Går det riktigt bra är jag inte klar tills dess, men är väl ingen större risk med sealed, så jag kommer nog.

Plutonergy

Eftersom att det är M11 i Göteborg på Lördag så räknar jag med att jag inte kan drafta på söndag. Jag försöker trixa till mig tid men räkna med att det inte blir något.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...