Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.

Robin

Jag vann combat med 13.

Plutonergy

Draft nu på söndag 23:e klockan 12:00...
RoE/RoE/RoE kostnad 80:-

Söndagen 30:e kommer jag inte att vara med å drafta, då är jag i ett varmt land :)... tillbaka efter en varm vecka.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Jag jobbar till ca kl 16 på söndag, även Marcus jobbar tror jag.

Brain

Tomas Davidsson

Robin

Jag vann combat med 13.

Barcus

Nu har jag baggat en display av Billy så det blir draft på söndag för de som vill. Vi startar dock en timma senare på söndag.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Xyzar

Tror inte jag kommer, har eurovision shot contest på lördagen och har folk från stockholm som kommer
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Tänkte dyka upp vid kl 13 då, tror jag får med mig Felix också.

Brain

Kommer sent. Är på dop och kommer vara bakfull....
Tomas Davidsson

Plutonergy

Min tjej jobbar denna helgen och det är som vanligt problem med barnvakt. Jag har möjlighet att få barnvakt vid 1 tillfälle denna helgen och jag har valt att ta det på LÖRDAG då jag åker till Vasa Gaming för SM Kval.

Med andra ord kommer jag inte att vara med på draft på söndag (vi brukar ju köra söndagar)...

However, jag kan komma ner på söndag med min dotter i bagaget och erbjuda boosters till andra draftare, jag har ändå inget annat för mig så. Observera att jag ej kommer delta, skulle det bli förändring på barnvaktsfronten så medelar jag i forumet, jag vill inget mer än att drafta på söndag så om någon tar medd en barnvakt åt min 3åriga dotter så är jag inte omöjlig, Alpha som har gott om tjejer i telefonboken kanske kan erbjuda en barnvakt? :) ;)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

kommer dyka ner till 12 hur det än blir
Tomas Davidsson

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Om det blir en liten draft så kan jag vara med, får barnvakt 12:30 till 15:30 ungifärliga tider...
Jag är på väg ner nu kommer kanske lite senare än 12
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Fixat mera displayer så det blir draft nu på Söndag 12:00
Det goa priset kvartstår 80kr per draft.

Rise of Eldrazi ...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...