Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "Brain"
Citat från: "Plutonergy"Hur gör vi med boosters och länder, jag brukar köpa på mig boosters när jag draftar i Göteborg (3xConflux 100kr) vet inte om de säljs i Borås någonstans?

Säljer föreningen boosters?

Jag delar gärna med mig utav basic-länder jag har c:a 100st det täcker inte 8 spelare, så det är bra om någon annan ochså har lite länder, om vi bli så många som 8 dvs!

Får väl göra en beställning, borde kunna få in en display billigt ifall vi är några som köper in oss.

Föreningen har fn inga boosters, vet inte ens vem som är ansvarig för kortspelssektionen...

Basicländer skall inte vara något problem...

BTW glömde jag säga att jag är intresserad av draft :-)

Du kan räkna med mitt intresse ifall om vi är några som delar på en display inför en draft!
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Kan tänka mig att spela några matcher i kväll om någon dyker upp, behöver skaka av mig rostigheten inför en turnering imorrn.

Lillivar

Liten Jonas spelar gärna dueller om han får låna lek. han har nämligen inga pengar. men vill gärna spela magic...
fråga muppmarcus om mitt nummer och hör av er.
för att äta bajs måste man ha sked.

nilP

Citat från: "Lillivar"Liten Jonas spelar gärna dueller om han får låna lek. han har nämligen inga pengar. men vill gärna spela magic...
fråga muppmarcus om mitt nummer och hör av er.

Morgon dagen [Onsdag den 1 Juli] vore en perfekt tid att komma ner till lokalen, det kommer finnas ett överflöd av lekar man kan testa med ^_^

Xyzar

Jag och nilP kommer ner ikväll och försöker bryta lite nya kort. Vore kul om fler kommer, gärna nån med nyckel ;)
There is no IRL, there is only AFK.

Barcus

Nästa helg smäller det på wizzardgame har plats i bilen, räknar med att trogna besökare i min bil vill med även denna gång så 1-2 platser.

För er som är helt borta kan jag medela att det ät prerelease på m11 som gäller.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Robin

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

WiF den helgen med. Röfv.
Jag vann combat med 13.

Plutonergy

M11, why not, count me in.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Hänger nog gärna med på prelle och öppnar två baneslayers. Som jag passar vidare...
There is no IRL, there is only AFK.

Xyzar

Kommer inte hänga med på prereleasen, har inte pengarna =/
There is no IRL, there is only AFK.

Barcus

Är sugen på att komma ner till Geddon i kväll slutar runt 20:15 så tänkte åka ner direkt efter jobbet vrida lite bilder bygga lite lekar heltenkelt bara muppa loss
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Barcus"Är sugen på att komma ner till Geddon i kväll slutar runt 20:15 så tänkte åka ner direkt efter jobbet vrida lite bilder bygga lite lekar heltenkelt bara muppa loss

Jag kommer... är kanske där 19-20 tiden...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Funderar eller jag kommer åka till Göteborg på lördag om jag lyckas byta bort den dagen, för att spela en 2 headed giant seald är det någon som ät sugen på att vara det andra huvudet?

Kommer för övrigt inte kunna åka ner för draften på fredag skall på kalas.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Jag och Elving kommer nog spela lite EDH på geddon ikväll...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Som det ser ut nu kommer pannan och jag åka på GPT på wizzardgame på lördag vilka vill med?

Ni får boka plats själva.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson