Konventsmöte 23/8 14.00

Startat av Brain, augusti 17, 2008, 17.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Plats Armagedon

Att ta upp:
Avgift för BSK
Exakta tider för konventet

Avstämmning: Arrangemang än så länge

Edit1:
Bokning av kaffemaskin
Beställning av muggar

Herr KonOrdf, något mer??
Tomas Davidsson

Xyzar

Ska fixxa kaffe-tjosan, har nummer och tidigare beställningar osv. Har bara inte fått tummen ur än, har flyttat osv.
There is no IRL, there is only AFK.

Fluff

är ni helt säkra på att mötet ska vara den 23/9 och inte den 23/8???
känns som om det är lite sent att bestämda ovan nämnda saker i september  :wink:
ät en makaron till!

Brain

Ja, det är 23/8 som gäller... 14.00 stämmer dock.

Bra att någon är uppmärksam :-)
Tomas Davidsson

Greger

hej!

Kan tyvärr inte komma den 23/8, är bortrest.

Jag är redo att fixa hemsidan före slutet av månaden, som sagt, behöver arrangemangs-info att lägga in.

Hoppas ni får ett givande möte! :)

/Greger

Beorn

Citat från: "Greger"
Jag är redo att fixa hemsidan före slutet av månaden, som sagt, behöver arrangemangs-info att lägga in.

Arrangemangstexter i all ära men en nog så viktig del som jag/vi missade lite förra året var utförlig informativ text om allt övrigt: Priser, medlemskap, sovplatser, "Vad är ett konvent" etc.

Så vad jag vill säga är att även om ni inte har så mycket arr.texter ännu så är det ändå en bra idé att få ut hemsidan med övrig info.

Edit: Dessutom så är det ju enkelt att uppdatera arr.texter i systemet när det sedan behövs.
Björn

Brain

Citat från: "Beorn"
Så vad jag vill säga är att även om ni inte har så mycket arr.texter ännu så är det ändå en bra idé att få ut hemsidan med övrig info.

Jo, allmän konventsinfo skall också ut. Dock ser i allafall jag att det är av stor vikt att sidan innehåller arrangemang i det initiella läget
Tomas Davidsson

Beorn

Citat från: "Brain"
Citat från: "Beorn"
Så vad jag vill säga är att även om ni inte har så mycket arr.texter ännu så är det ändå en bra idé att få ut hemsidan med övrig info.

Jo, allmän konventsinfo skall också ut. Dock ser i allafall jag att det är av stor vikt att sidan innehåller arrangemang i det initiella läget

Ja visst, finns arr.texter så är det jättebra. Jag håller med.
Björn

Xyzar

Ajdå saknar internet och var toksäker på att mötet var imorgon. så jag missade tyvärr =/, sas något vettigt?
There is no IRL, there is only AFK.