Möte 9 augusti kl.14

Startat av Zebulon, augusti 06, 2008, 22.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Zebulon

Jag bjuder på fikat.

Hektisk månad väntar. Det är önskvärt om program för konvetet (i grova drag) kan presenteras på hemsidan vid månadens slut. Folk börjar ställa roliga frågor!

Vidare har vi blivit erbjudna annonsering i Fenix till ett helt OK pris. De har annonsstopp den 1/9 och vill därför ganska snabbt kunna förse Greger med arbetsmaterial så att han i sin tur hinner få ihop annonsmaterial för granskning hos Högskolan (de vill inte sätta sin logga på vadsomhelst, nämligen).


Hållpunkten för lördagen, så:
# Åtgärder under augusti - vem bör göra vad för att annonsen skall kunna bli så informativ och uttömmande som möjligt?

Om du inte kan närvara på lördag, PM:a eller geddon-maila mig gärna det som annars hade framförst på mötet!

Vill i övrigt redan nu passa på att flagga för nästa, i skrivande stund planerade möte, den 23 augusti (samma tid och kanal, 14.00 på geddon).
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Xyzar

Ska flytta den dagen, men ska som tur är flytta till en lägenhet ganska nära geddon, så jag kanske tar en timmes paus i flyttandet. Men om jag inte dyker upp så vet ni varför.
There is no IRL, there is only AFK.

Fluff

mig slipper ni inte. jag kommer.
ät en makaron till!

Brain

Tomas Davidsson

Fluff

ja, att jag skulle maila sbhf och kåren. mailat båda, väntar på svar fortfarande.

sbhf angående reklam för vår bordshockeyturnering.
kåren angående rabatt för studenter och rabatt för oss till deras lokaler. känner hela sittande styrelse så jag är positiv i den frågan.
ät en makaron till!