Japankonventet samarbete

Startat av Greger, mars 07, 2008, 05.13

Föregående ämne - Nästa ämne

Greger

Jag har mailat till "borcon" arrangörerna och frågat om de vill köra något/några arrangemang på BSK26. Tror att det vore bra, eftersom de säkert drar en yngre publik (= nya bidragsberättigade medlemmar), plus att det vore kul med lite nya inslag på konventet.

Har inte fått svar ännu (har bara gått ett par dagar iofs) - någon som har ett namn och ett telefonnr, eller en personlig email-adress till någon av dem?

:)

Clifford

How....unconventional. Cooperate is such an ugly word.
:twisted:

Greger

Så en dag kom ett svar... :)

Citat
"Cecilia och Emelie" <borcon@live.se>
Thu, April 3, 2008 10:27 pm

Hejsan Greger!

Tack så hemskt mycket för ditt mail och förlåt för att det tagit en evighet innan vi svarat har inte vart inne här sedan någon vecka efter BorCon.
Detta låter dock jätteintressant och ja ska prata med min partner om detta.
Vi slutar ju skolan nu till sommarn och ja kommer med all säkerhet inte vara kvar i borås men det kan finnas möjlighet ändå.
Vi får höras
MvH
Cecilia

Jag ska svara så får vi se vad som händer...

Zebulon

hurra! BorCon läggs ner :)
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Greger

Citat från: "Zebulon"hurra! BorCon läggs ner :)

hmm... skulle snarare säga - hurra! vi kanske får fler arrangörer och besökare till konventet ;)

Zebulon

Precis! Annexing the competition is never wrong.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Greger

Svarade tjejjorna idag, bad dem höra av sig när de snackat... to be continued...

Xyzar

Om BSK assimilerar Borcon så kan dansmaskinen bli intressant igen. Var ett helt gäng på Borcon som är bra på maskindans. Och Maskindans brukar vara med på alla japankonvent.
There is no IRL, there is only AFK.

Greger

CitatHej!

Jag ber verkligen om ursäkt för det här enormt sena mailet, men vi hade så mycket
att göra i slutet av terminen så  detta föll helt ur mitt minne. Jag vet inte
riktigt hur det blir i höst eftersom jag själv flyttar till jönköping i augusti och
jag har int ehaft kontakt med Emilie sen studenten. men ja ska försöka få tag på
henne så snart som möjligt. Mest troligt är väl att vi kanske bara kan ha något
litet japanhörn eller så. För tyvärr känner ja att det inte finns någon tid att
planera något större, att annordna BorCon tog ju över ett halvår så det blir kanske
ingen modevisning eller dylikt utan istället kanske man kunde ha en manga-hörna och
lite tv-spel eller något?
men som sagt ja måste prata mer med Emelie, vi har pratat om det lite kort bara i
samband med ditt förra mail och då vet ja att hon var positiv! Men vi får se!

MvH
Cissi