Hilfe

Startat av Kalle, augusti 06, 2007, 10.54

Föregående ämne - Nästa ämne

Kalle

Tjo, Kalle här! Har varit inaktiv som bara den på Gedon senaste tiden due to jobb och stundande värnplikt (jogga jogga joooogga)

Oh well!

Jag har varit inne på hemsidan kontinuerligt och sett att det behövs fler medlemmar för att få det att gå runt?

Så jag snackade med min vän som sitter i styrelsen för kulturföreningen tågets spelvagn och vi pratade om att anordna spelkvällar.

Jag hade tänkt att hålla i figurspelsdelen på denna spelkväll, och lira några matcher 40k in 40 minutes.
Under tiden tänkte jag även passa på att göra lite smygreklam för gedon.
Nog för att det är tågets aktivitet, men de har ju trots allt inga spelbord för detta. Så jag tänkte säga "Tyckte du att det här var roligt kan du antingen spela här ibland, och om du vill ha variation kan du besöka spelföreningen armagedon" och ge dom en liten lapp.

Min fråga lyder:
Kan jag låna terräng av föreningen? Typ lite granar och sten osv.
Jag har ett bräde hemma som är lagom stort för små duster.
Om någon har 400 poäng av en 40k armé vore det perfa då jag själv bara har en styrka! (catachans)

:D

Någon som gillar idén?
Estoy solo mirando!

Kalle

Antar att det är ok att låna då :D
Estoy solo mirando!

carlsson

Ledsen för det sena svaret, jag missade ditt första inlägg av någon anledning...

Jag tror inte att det ska vara några problem, men måste prata med resten av styrelsen först.

Hur ska grejerna fraktas?

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Ewers

Klart vi fixar detta!

Klart vi skall vara med och profilera oss på er spelkväll.

Vilket datum gäller det och för hur många bord behöver ni terräng?

(Borde varit Robin som svarar här men nu gör jag det istället)

/F  8)

Kalle

då det bara handlar om ett mindre slag 40k och jag redan har ett bräde fixat så gäller det egentligen mest lite skog :P kanske någon byggnad och taggtråd.

har inte exakt koll på datum men kan komma ner någon dag innan eller så!
Estoy solo mirando!

sebbe

när och hur ofta är detta?
jag kan tänka mig att låna ut en bunt figurer, steel legion eller dark angels
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Kalle

datum är inte bestämt än, men det borde inte dröja länge innan jag vet ^^
det är en gång till att börja med, blir det omtyckt och bra så blir det nog fler, men i utgångsläget; en!
Estoy solo mirando!