Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Vilka kommer nu på torsdag och när? Har någon nyckel? Jag räknar med att komma strax före 18:00. Jag tar med några spel, men har ni specifika önskemål, så kan ni kolla in min BGG-lista (se signaturen).
/Carl

Ewers

Vet inte om jag kan komma men är sugen på Arkhem Asylum. Skitkul men tar ganska lång tid...

/F

globetrotter

Citat från: "Ewers"sugen på Arkhem Asylum.
Detta spelet har jag inte ens hört talas om och hittar det inte på BGG. Fast jag vet att folk har pratat om Arkham Horror (nya utgåvan) här tidigare. Jag kan ta med den. Det blir lagom med bara den på en kväll, då den tar ca 3-4 timmar.
/Carl

fia

hej.. jag hade tänkt att titta förbi.. ,men jag har skola till 21.. men det finns kanske nån som vill spela med mig då.. om ni andra påbörjat ett spel som tar lång tid
ny i stan

soulreaper

Jag kommer också komma ner! AH låter skitkul har inte spelat det men vill gärna testa en runda...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Brain

Tomas Davidsson

Ewers

Det var AH jag menade. Skitkul spel!!!

Jag vill vara med. Vilken tid börjar vi?

/F  8)

globetrotter

Jag räknar vara där vid 18-tiden, vilket också betyder AH's ankomst.
/Carl

Barcus

tomas kan du inte ta med det roliga kort spelet jag vill spela det i gen det var roligt...
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"tomas kan du inte ta med det roliga kort spelet jag vill spela det i gen det var roligt...
Skall se ifall jag kommer ihåg det
Tomas Davidsson

globetrotter

Det blev en lyckad tillställning med 6 st i torsdags som spelade Arkham Horror. Vi lyckades stänga alla gates och rädda Arkham efter 2:40, så det gick ganska snabbt.

Såsom nybliven medlem nu tänker jag dyka upp nu på torsdag kl 18 igen. Mitt förslag var att ta med The Scepter of Zavandor (http://www.boardgamegeek.com/game/13884) nästa gång, som är mitt favoritspel - ett riktigt bra resurshanteringsspel. För övrigt så blir det en turnering i detta spelet på GothCon. Dessutom har jag lovat Thomas att ta med Tempus igen. Jag fyller väl upp väskan med 2-3 spel till.

Jag hoppas det blir några fler som hittar dit denna gången!
/Carl

fia

nu när jag blivet frisk igen så hade jag tänk komma.. men som jag ska förra veckan så kommer jag inte förren runt nio.. och hoppas på att det finns nån som vill spela..
ny i stan

soulreaper

Beroende på när mina föräldrar kommer hem så att jag kan pungslå dem på bensinpengar så kommer jag...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Brain

KOmmer tyvärr inte idag, skall spela rollspel.
Känns lite dumt att inte medverka på de två första torsdagarna när jag antagligen var största torsdagspropagisten :oops:

Har bokat in nästa vecka och räknar med att vara bättre på att medverka i framtiden
Tomas Davidsson

Beorn

Hej!
Känns osäkert om jag kommer. Är jag inte där vid 18.15 så kommer jag troligen inte senare heller...

Om jag missar det så vore det synd i och med att det var Carls favoritspel som skulle spelas - vilket vore spännande att testa.

//Björn
Björn