Att göra-lista

Startat av jonas, augusti 17, 2005, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Jag har PM:at dig med lite info nu

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Jag har PM:at dig med lite info nu
OK.

Clifford

Hemsidan är nu uppdaterad med allehanda information om arrangemang m.m.
Har lite strul med att få in bilden utan att den ser störd ut.
Kom med förslag.

Sparvel

Japp, har nu skickat medelande via, Mail, ICQ och mobilen till mannen som skall fixa en svartvit bild av loggan, jag medelar när jag tjatat på honom lite mer  :wink:
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

rAWTAZ

Ringde faktiskt Molin igår, och han hade börjat fippla. Liten teknisk detalj som strulade men det fixade sig o han håller på just nu :) Så det är på G.

Clifford

Citat från: "rAWTAZ"Ringde faktiskt Molin igår, och han hade börjat fippla. Liten teknisk detalj som strulade men det fixade sig o han håller på just nu :) Så det är på G.

gött! glädje åt folket, halleluja osv.

Kalle

tror jag behöver låna den där stämpeln med gedon-infon på
vem kan hjälpa mig med det?
Estoy solo mirando!

Clifford

Citat från: "Kalle"tror jag behöver låna den där stämpeln med gedon-infon på
vem kan hjälpa mig med det?

den ligger i styrelserummet, vem som helst i styrelsen kan ge dig den

Kalle

Estoy solo mirando!

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"
Citat från: "rAWTAZ"Ringde faktiskt Molin igår, och han hade börjat fippla. Liten teknisk detalj som strulade men det fixade sig o han håller på just nu :) Så det är på G.

gött! glädje åt folket, halleluja osv.
Räknar med att han har mailat Dina nu, det skall vara klart iaf.

Clifford

Vi sitter och uppdaterar hemsidan nu. Det finns en lista över alla rrangemang nu, fast det är jag som gjort listan och jag har ingen koll. Finns det några rollspel jag missat?

Dessutom slog det mig att temat är jävligt frånvarande på sidan. Kan nån komma med något bra sätt vi kan få fram temat, med bild och text?

rAWTAZ

aHA!

Hallå hallå, vi har just mailat logga till muggar till Dina. Kolla mailen. Hoppas ni har OK uppkoppling, det är tre filer, totalt cirka 12,7MB. Men dra ner bara så.

Ang hemsidan så behövs i min mening en mindre omdesign, alltså inte av den totala layouten utan mer så att man lägger in bilder o designar lite för temat. Grafik behövs iaf.

Clifford

Citat från: "rAWTAZ"aHA!

Hallå hallå, vi har just mailat logga till muggar till Dina. Kolla mailen. Hoppas ni har OK uppkoppling, det är tre filer, totalt cirka 12,7MB. Men dra ner bara så.

Ang hemsidan så behövs i min mening en mindre omdesign, alltså inte av den totala layouten utan mer så att man lägger in bilder o designar lite för temat. Grafik behövs iaf.

Ja, en ny design vore på sin plats. Det skulle dessutom visa att vi arbetar med sidans övriga delar.

rAWTAZ

Hur går det med anmälningsgrejen? Sist jag kollade rullade det, och Molin hade tom lagt in de flesta arrangemangen tror jag. Tänkte bara kolla så det inte är några större problem eller så :)

Osså loggan till muggarna, funkis?

Clifford

Ringt Molin men han svarar inte.