40K-skirmish, kampanjstart

Startat av Ewers, maj 21, 2004, 10.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Har fundering på att starta den nya kampanjen på söndag. Vet inte hur många som kan då, finns det intresserade?

För dem som inte vet vad jag pratar om så är det en ny 40K-kampanj i skirmishstil (du spelar EN space marine tillsammans med de övriga spelarna). Kampanjen fortsätter där den tidigare tog slut men med nya karaktärer och en helt annan stil.
Förra kampanjen var episk och svulstig med hjältar i Ragnar Blackmanes stil och värre.
Denna kampanjen är mer gravitationstyngd (läs jordnära) och det är en fördel att ha sett Band of brothers för att förstå hur en soldat kan ha det.

Mvh /F

Meldon

Jag kan nog tänka mig att vara med.. vilken tid på Söndag..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

sebbe

räkna med mig!

fortfarande inte bestämt namn än =/

ser fram emot den här kampanjen, den har potential att hålla på länge om man säger så =)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ivar

är det meningen att alla ska spela EN marine tillsammans????????????? :wink:
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Ewers

Hade tänkt vid 13.00 och köra ett eller kanske två uppdrag.

Ivar: Nej, man får spela en marine var, även om uppgiften kan tyckas dig något övermäktig...   :P

Barcus

Freddy Ewers min lilla gullepluttinutteplutt du jag har juh inte skaffat mig en ny psycker än så jag tänkte..... att du kunde hjälpa mig med det på söndag då kanske... lr? :roll:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Bubba132

Det går bra att göra karaktär på söndag. Jag kommer att vara på geddon från ca 12.30.

Ewers

Har fundering på att köra ett scenario på lördag. Start skulle då bli klockan 17.30. Finns det intresse?
/F

Robin

Måndag vore mkt bättre för mig. En kompis fyller 25 på lördag, och det är ju metallica på söndag..... Måndag är ju fett röd.
Jag vann combat med 13.

Ewers

Kan inte på måndag. uppbokad med annat och skall jobba på natten.
/F

Apanpapan

Brother-Marine Marcellus has blessed his boltpistol to defend the human realm against the forces of disorder.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Meldon

Jag kommer att vara i Örebro på lördag o kasta lite plast..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

sebbe

lördag blir utmärkt tror jag
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Barcus

Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

ok har en bra nyhet och en dålig börjar med den dåliga....

det blir inget skirmish på lördag....

men det blir på söndag kl. 15:00 för ewers ska hem till sin mamma och ge henne en mors dags kram innan han kan va med oss..
Puss På Skinkan
Marcus Johansson