40K-skirmish, kampanjstart

Startat av Ewers, maj 21, 2004, 10.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Grey knights behöver helt egna regler och det finns inga sådana just nu. En librarian skulle kanske duga istället?

Det finns massor av fräcka skills & förmågor för att man skall kunna göra en fräck karaktär.

I morgon fortsätter kampanjen som vanligt. Vill man pula med sin karaktär så står båda pärmarna i blå rummet.

Senaste uppdraget undersökte gruppen huruvida en signalspaningsanläggning var förlorad eller ej. Det visade sig att den attackerats av tyranider men hjältarna lyckades ta tillbaka den intakt.

Nu gäller det bara att hålla den tills dess andra order ges...

/F   8)

Huggorm

du har inte lust att slänga upp karaktärspermen på nätet för oss som inte kan kila in på blå rummet? Så att man kan fixa ihop sin karaktär innan spelningen börjar och se lite vad det finns för olika alternativ numera.
Död åt Tengil!

Ewers

Vet inte hur man gör för att lägga upp en massa sidor på hemsidan men om du mailar sebbe så kan han säkert maila allt till dig (han fick det mailat av mig ganska nyss).

/F   8)

Ewers

Hej!

Skirmishen är flyttad till måndagar kl 18.30

Då Kristian var nere i går men gick efter att ha blivit felunderättad kommer han att få lika mycket Xp som de andra.

Mvh /F

Ewers

Howdy!

Sista uppdraget för denna kampanjen kommer att liras snart.

Egentligen skulle det liras komande måndag men det höjdes lite röster om att kanske kunna lira i helgen istället.
Jag kan lira fredag eller lördag om det finns önskemål för det.

Se till att snacka ihop er och sedan är det bara att skicka ett sms till mig om vilken dag och vilken tid.

Hyffsat mycket blod och våld kommer att utlovas.  :roll:

/F  8)

Rocky

Fredag låter perfekt :) iaf för mig. Vet inte vad dom andra tycker =/

cracked_open

Jag skulle helst vilja lira på söndag, fredag är tyvärr utesluten för min del. :?
Men jag anpassar mig efter de andras önskan  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Då det varit allt för lite spelare som varit inne på forumet och tyckt till kommer vi lira sista spelningen på måndag som vanligt.

Dessutom kommer det ju vara tokfint väder så det kan ju vara läge att vara lite i solen istället.  :shock:

Nästa spelning på måndag kl 18.30 för finalen på denna kampanjen.

Tjipp på er!  8)

sebbe

men, du får väl ge oss lite mer tid >:(
jag har pratat med henke, jim, max och lindén, och de kan alla spela fredag eller lördag, liksom jag.

visst kan det vara kul att vara i solen, men på kvällen spelar det ju ingen roll =)

edit: såhär i efterhand har jag kommit fram till att jim inte ens är med och spelar, och att de andra inte kan spela på lördag.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

ok, försök fixa lördag eller fredag och ring mig sen på mobilen.

det blir på kvällen i så fall.

/F  8)