40K-skirmish, kampanjstart

Startat av Ewers, maj 21, 2004, 10.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

just det!

SÖNDAG 15.00

Går bra att göra karaktär innan spelningen oxå om man nu vill vara med

Ewers

Hej!
Jag ar i Thailand och kommer ihag att Dyne sade att det var billigt att kopa figurer har. Fragan ar da bara var man kan kopa dem.
Skulle nagon vanlig sjal vilja fraga Dyne om han sett GW-produkter i Phuket, och i sa fall var?

For ovrigt kommer det med mycket stor sammorliket bli skirmishlir under jullovet...  Bara sa ni vet.

Puss i ljumsken sa lange!

/F

Martin Larsson

Ska försöka tvinga ur honom det senare i eftermiddag, dvs när han fått fett me stryk i Whfb :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Om du är i Phuket så får du väl ta och gå till Bajen-baren och hälsa från mig!  :lol: (Vad gör man annars där?)

Ewers

Phuket ar stort och Bajen-baren ar liten, men rakar jag springa pa den lovar jag att halsa fran dig och dessutom kopa en parasolldrink till mig.  :wink:

dilba

De lär inte ha något ställe som säljer WFB i puhket. Du kan ju kolla något stort köpcenter men jag tror de bara har det i Bangkok. Det kostar runt ca 1000 bath att flyga ditt från phuket så det är okej.
Och phuket är det sämsta stället att vara på i Thailand.
1: Det är det dyraste stället i Thailand
2: 95 & av alla Thailander du kommer att träffa där är horor ( det gäller även de av manligt kön )
3: Det är för mycket dumma jävla turister.
Så vill du köpa prylar så är det bara att åka till bangkok. Det är så jävla mycket bättre än phuket.


Ewers

Ok, tror att jag har for lite cash for att aka till Bankok, far se efter det att jag betalt skraddaren om en stund.
Tack for svaren i alla fall.

Emil: Har gatt forbi bajen-baren flera ganger men inte varit pa barer sa mycket. Deffinitivt inte pa Bangla road...

/F

dilba

Jag hoppas att du vet att du ska max betalla 50 & av priset på saker du köper. Det är ändå för mycket men att pruta mer än så brukar ta tid. Och även om vissa ställen har fasta priser så ska du pruta.
Du kan åka till Kula Lumpor för det är nog närmare än Bangkok och lite billigare.

Ewers

Kollade just mitt kontoutdrag och sag att jag far en fet lon den 22:e, vilket innebar att jag kan leva upp alla mina pengar jag har kvar. Kanske blir det en Bankokresa i alla fall. Var hittar jag GW-prylar i Bankok i sa fall?

En fredrik som inte trodde att han kunde bli trott pa stranden...  8)

/F

hoof


hoof

blir det snart eller skirmish???

deadbolt

tja har du väntat nästan ett år så får du troligtvis vänta lite till. tips är att kolla datum på posten du replyar till... :idea:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

cracked_open

Jag antar att min IronHand redan är inräknad då han redan står redo ;)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Det verkar som om jag kommer hinna med lite skirmish framöver för jag börjar jobba natt ikväll. Återkommer när jag har fått rutin på min dygnsrytm.

/F