Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Citat från: "Apanpapan"Serien är helt jävla fantastisk. Läs den först!
Läste lite om den verkar grym, fick bli en beställning på adlibris..Walking dead compendium de 8 första volymerna (nr.1-48) för 421 spänn, som hittat!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Ewers

Lånade serien av Anders B för ett tag sedan. Låg och läste till 02.30 trotts att det var jobb nästa dag. Säger allt!

/F

Beast

Citat från: "Ewers"Lånade serien av Anders B för ett tag sedan. Låg och läste till 02.30 trotts att det var jobb nästa dag. Säger allt!

/F

... om jobbet eller serien?
:)
War is justice,
death to all kinds of humans

emil

Allvarligt, är det någon som vet varför det springer omkring en massa invandrare, som cyklar, kör bil, eller lastbil överallt? För övrigt är jag emot fildelning och world in flames.

Zebulon

Och för den som vill vältra sig litet i truppgymnastik av den mer grandiosa slaget kan jag rekommendera denna exposé.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Martin Larsson

Hejja Ewers!

Var inte helt otippat att det behövde luftas element, men att en hel dröse av dem var avstängda är ju helt stört :(

Good job!
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Fluff

haha! gött med avstängda element. bra skit, mycket bra skit.

för övrigt är nog Ewers bäst
ät en makaron till!

cracked_open

:notworthy: EWERS :notworthy:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Thure


KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Thure"snyggaste battlereporten som jag sett :o http://www.youtube.com/watch?v=uGd1R71HSgU

Ascool, nu blir man sugen på att damma av sina gamla marines och do some serious mejning  :twisted:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Clifford

http://www.a-pic.co.tv/2010/02/alec-garrard-spends-30-years-creating.html


Holy fuck, där är en dioramabyggare med tålamod...

*edit* han har alltså gjort varje ler-tegelsten i templet separat i en ugn och sen murat rubbet.

soulreaper

Citat från: "Clifford"http://www.a-pic.co.tv/2010/02/alec-garrard-spends-30-years-creating.html


Holy fuck, där är en dioramabyggare med tålamod...

*edit* han har alltså gjort varje ler-tegelsten i templet separat i en ugn och sen murat rubbet.
30 år! Jag som inte orkar koncentrera mig på något dylikt i ens några dagar...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Martin Larsson

@ Ewers:

Gällande temperaturen i lokalen:
Jag å Robin spelade 40k idag och iaf upplevde inte jag det som 11 grader i lokalen. Vi lirade i blå och där fungerade elementen och det var nån sorts normal rumstemperatur (läs man behövde inte ha en tröjja på sig).
Upplevde inte resten av lokalen som direkt kallare heller :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

@ Martin:

Det är rätt manligt att spela 40K utan tröjor på sig. Kudos till dig och Robin. :) ...gjorde ni sånt ofta när ni bodde grannar också? O.o
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

pannan

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"
Citat från: "Thure"snyggaste battlereporten som jag sett :o http://www.youtube.com/watch?v=uGd1R71HSgU

Ascool, nu blir man sugen på att damma av sina gamla marines och do some serious mejning  :twisted:

Det är ju ingen Henkrapport riktigt, men inte långt ifrån!